tingeling87 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror jeg har skrevet meg på terminlista for januar sikkert 5-6 ganger totalt. Det blir registert, men etter et eller to nye innlegg så blir jeg borte fra lista.. Jeg kan ikke fatte hvorfor dette skjer hver eneste gang! Det skjer her inne og på januar 2009-klubben.. Jeg lagde til og med en ny tråd i går for å være sikker på at jeg ble med men etter et par innlegg så var jeg borte igjen.. Det er jo ikke verdens undergang, men jeg fatter ikke hvorfor det skjer hver gang:(
Hakkamella Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Samme skjer her. Har notert meg ned x antall ganger, men så er jeg borte neste gang jeg sjekker. Nå driter jeg i det rett og slett... JEG vet i hvert fall når den er...
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 bare vært tull med de januar termin listene.. jeg har også skrevet meg på 3-4 ganger.. som regel så detter jeg bort.. Noen som ikke klarer å kopierer den siste og deretter skrive seg på.. argh.. hehe
tingeling87 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Det er ikke det at noen ikke kopierer den siste heller, for jeg laget en helt ny tråd der jeg hadde skrevet meg selv på. Men etter ett eller to innlegg var jeg borte fra lista jeg selv hadde laget.. Nå gidder jeg faktisk ikke mer jeg heller. Hun kommer helt sikkert ikke på termindagen uansett:P Hehe
ditte&malusken&lillebror Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Du er med på den nederste listen på den nyeste tråden tingeling.
tingeling87 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2008 Ja, jeg skrev meg på på nytt én siste gang.. Så det er ikke mange innleggene til før jeg er borte tenker jeg:P Men det får bare være:)
Itsrejk Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Hehe...jeg har også skrevet meg på flere ganger. Men ungene våre kommer vel når de vil uansett, som du sier.
hope<3<3 Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 Samme her,har skrevet meg på mange ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå