Gå til innhold

Flere som jobber turnus her?


-carina-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går turnus, men begynner ikke å jobbe fullt igjen før over nyttår. Har bare tatt litt løse vakter foreløpig, i helgene og seinvakt når pappa'n har vært sammen med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en mann som kan stille opp når du evt. skal jobbe kveld/natt og helg da?

 

Det største problemet her er dersom mannen er nødt til å reise, men heldigvis er det ikke så ofte han må fly på møter. Så her kan mannen som regel flekse tiden sin litt i forhold til min jobb.

 

Om jeg har dagvakt så leverer han barna sent. Om jeg har kveldsvakt så henter han barna tidlig... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i 3 delt turnus. Pappaen er fleksibel. Han jobber i eget firma. Kun meg som er offentlig og har mine faste arbeidstimer å forholde meg til. Godt at vi ikke begge er sykepleiere;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen kollegaer der begge er sykepleiere, de synes det er fryktelig vanskelig. Siden en alltid må være hjemme med barna så ender det jo med at en så og si alltid også er på jobb. Man kan jo ikke ha samme arbeidshelg heller, så da har man jo bare fri hver tredje helg sammen... De fleste velger at en må gå ut av turnus for en periode, for det fungerer rett og slett ikke! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student, men pappan i huset er sykepleier og jobber 3-delt turnus med mye natt og aften. Men for det meste begynner jeg ikke før 8.15, og er ferdig 16 (da stenger bhg), så jeg håper det vil gå greit.

Men hvordan det skulle gått hvis vi jobbet turnus begge to vet jeg ikke. Blir spennende å se hvordan vi får det til når jeg blir turnuslege om et par år, da er det mye vakter. Men jeg håper jeg får turnusplass i nærheten av besteforeldrene, da kan jo mye gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...