Gå til innhold

Er det verkeleg nokon som SER på Charterfeber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har sett kanskje 5 min av ein episode og blei så flau at eg ikkje visst kor eg skulle gjere av meg..

Og det skumlaste (synest eg) er at desse menneske synest sikkert det er kult å framstå slik på fjernsyn...

Nokon som LIKAR det programmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg ser det i hvertfall ikke. Synes det er mer enn nok å se reklame for det jeg.

Og nå så jeg at du kunne få kjøpt dvd med de to første sesongene på. Sa til gubben at får jeg det da blir jeg ikke bare skuffa, men driit sur i tillegg.

Skrevet

Har sett et par episoder, og jeg synes det har vært riktig underholdende;) ;)

Skrevet

Får dåke ikkje vondt i magen av å sjå på folk som driter seg så totalt ut i offentlighet?

Skrevet

Ja, jeg ser på.. Med pute foran øynene for jeg får dånedippen.. Naboen min er med (les:Lisbeth) hi hi.. Synes det er artig med litt uhøytidelige program også jeg. Folk får være som dem er. Værre med hotel Cæsar og Glamour synes jeg..

Skrevet

Ja, syns det er morsomt. Går jo ikke an å gjøre noe annet enn å smile, når man ser på det. :)

Skrevet

Nei, jeg blir altfor flau.

Og får jeg den DVD'en til jul, blir jeg seriøst drittsur

Skrevet

Jeg ser på det, og LIKER det!!! Jeg er mer sjokkert over at folk ser "Hotel Cæsar" og "Glamour", og spesielt "I gode og onde dager" jeg da... DET er et tragisk program det! ;) Men hver sin smak :)

Skrevet

Ja, det er mange drittprogram der ute :o) Men ærleg talt synest eg Charterfeber tar førsteplassen. Det ville aldri ramla meg inn å sjå Glamour eller Hotell Cæsar heller for den del :o)

Skrevet

eg har sett 10min en gang.syke greier..men sikkert morsomt om man følger med

Skrevet

Nei jeg blir flau på deltagernes vegne, og orker ikke se en "hel" reklame for det engang.. Og mener det samme om hotel cæsar og glamour etc for den del.. Hadde jeg fått dvd'en ville jeg ha brent den for å slette alle spor.

Skrevet

Jupp :)

Skrevet

LIker og liker, har sett det noen ganger, når vi har kommet over det på tv. Grusomt flaut, ja. men litt artig og. :)

Skrevet

Ja,jeg liker programmet;)).Syns det er skikkelig underholdende,har prøvd å få med meg hver eneste episode;))

Mvh

Skrevet

Jeg!:o)

Synes det er rasende festlig og beundringsverdig med mennesker som tar seg selv så uhøytidelig og tydeligvis ikke skjemmes over måten de opptrer på!

Trenger slike fargeklatter i samfunnet!

Hiv o` Hoi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...