Gå til innhold

Noen apotekteknikkere her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har skolebøker å selge meg??

Jeg har i tre år søkt vg3 apotekteknikker linjen (har fullført grunnkurs og vk1 helseservice), men hvert år har den blitt lagt ned pga for få søkere. Har nå fått godkjent studien gjennom levanger vgs, men som privatist med praksis i apoteket her. Må ta 4 eksamener til våren.

Har nå prøvd og skaffe meg bøker så jeg kan studere hjemme, har innleveringsoppgaver. Men fikk høre at de ikke bruker bøker i år pga at det er en ny apoteklov og nye bøker skrives. Men hvordan skal jeg lese hjemme da??? Er helt fortvilet her, lærer jo ikke alt i praksisen... Så hvis noen her har skole bøker som ikke er alt for gamle hadde jeg blitt kjempe glad om jeg fikk kjøpe dem!! Har jo ikke noe bok liste heller jeg, så er helt rådvill. Vet ikke engang hvilke fag det er jeg skal ha eksamen i :((( Har søkt etter bøker på nettet, men har jo ikke engang navn på de bøkene de brukte i fjor/tidligere, så finner ikke noe.

Jeg vil og må få ferdig utdannelsen min nå, for i 2010 setter en ny reform inn og jeg må gå mye om igjen eller det blir 2 år lærlingetid i tillegg (litt usikker, men er noe sånt). Så dette er min ene sjanse til å få fullført. Stor trives i praksisen på apoteket og vet det er dette jeg vil jobbe med:))

Veldig takknemlig for alle råd:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...