Lotta med novembergutt Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hei. Har kjøpt en tummy tub i dag, og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal bruke den. Babyen min er bare 7 uker, men skal jeg likevel la han "sitte" helt i bunnen av baljen? Eller skal jeg holde han oppe slik at han ikke selv belaster vektendin?
du og jeg og vi to Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Vi lot han sitte ja, de blir jo mye lettere i vann;) Måtte støtte han en del da, så det ble ikke helt sitting, men en slags. Veldig koselig, og han trivdes veldig godt.
*TINCO* Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 du sitter bak barnet også holder rundt armene (helt opp med skuldrene med tommelen over og resten av hånden rundt), da hviler hodet litt mot dine hender. var vanskelig å forklare...
Trulte76 Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 jeg badet ha i den fra vi kom hjem fra sykehuset. Jeg holdt han under armene og støttet hodet bare for at han ikke skulle dukke under vann. men ellers satt han ja Han har elsket den fra dag 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå