NoDoubt Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Oprah får jo besøk av sex og singelliv jente på TV3 klokka 20.30 i kveld. Vil se!!!! Men klokka 21 begynner et times tilbud i en butikk på noe jeg absolutt skulle hatt! What to do?
NoDoubt Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 Har ikke mulighet for å ta opp....-(
Kulå Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Da hadde jeg droppa oprah og gått og shoppa : ) Eller vurdert nødvendigheten av tilbudet... Hehe, jammen vanskelige valg man må ta av og til.... Lykke til med valget ; )
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg hadde gått å handla (men så liker jeg ikke Sex og singelliv da. Ikke oprah heller egentlig:). Hva ble det til at du gjorde?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Jeg hadde nok også gått på salget, men som Susa er jeg heller ingen som følger med på Sex og singelliv.. Men nysgjerrig på hva du gjorde da, og hva det var salg på.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Litt sent og komme med råd nå. Men jeg hadde nok sendt mannen for å handle (hvis det var mulig) og sett Oprah. Liker selv ikke Oprah, så ser ikke på henn så jeg hadde shoppa. Hva gjorde du?
NoDoubt Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2008 Min mann hadde aldri gått å shoppa aleine! De hadde 50% på dresser fra klokka 21-22. Jeg så Oprah som varte til 21.30, raste bort å kjøpte dress. Raste hjem igjen for å prøve den. Buksa var for liten. Leverte alt inn klokka 23, da hadde de 40% på alle varer. Byttet dressen i en fin-bukse (dress/ull, skjønner?), Ull-vest, hvit genser og hvit skjorte. Er mer fornøyd med det en dressen. Så jeg fikk i pose og sekk;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Så fint at du rakk begge deler:) Sender ofte min mann jeg på handleturer. Men han må vite hva han skal kjøpe da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå