Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har akkurat blitt alene med 2 små barn, fortiden leier vi ei leilighet i et område som er uegnet for småbarn. I dag kom mamma med et forslag,hva om vi gikk sammen og kjøpte et hus sammen?det er et til salgs i det samme nabolaget som der barnas far bor,så på den måten er det perfekt. huset har 2 stuer,så mamma mener at hun kan ta loftstua+ ett soverom,ellerskan jeg og ungene disponere huset som vi vil. Planen er at jeg skal klare å betale henne ut etter endt utdanning,(ca 3 år)og da eie huset selv. Og mamma mener at hvis jeg klarer å betjene lånet selv så kan hun flytte inn i sokkelen hos barnas far. Hun er jo en super mamma! Hadde dere slått til?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Ja, dette hadde jeg sagt ja til!! Genial idè!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Nja, det var jo en god ide.. Men selv har jeg dårlig erfaring med å bo for nær foreldre og svigerforeldre (har prøvd begge deler). Og samme huset må være ekstra ille, for selv om man har forskjellige deler av huset, vil man tråkke hverandre på tærne like fullt, og kanskje legge seg litt for mye bort i hva den andre gjør. Ville muligens slått til likevel i dette tilfellet, i og med at det bare er for noen år, og det vil være en god mulighet for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå