Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Noen som har tatt det? Vurderer å ta matte for vgs om igjen + å legge til 2 og 3 året som jeg aldri har tatt. Men er redd det blir for tungt. Dette blir evt når jeg har permisjon.
jobber med saken har klart det Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har tatt mange fag som privatist:) Det er bare til å melde seg opp:) Du trenger jo ikke ta alt på en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå