Gå til innhold

Dere som var på 3d ul,se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har bestillt time til 3d når jeg er i uke 27. gleder meg masse, men syns dere det levde opp til forventningene? stod på siden til denne klinikken at kjønnet best kunne leses av med 2d apparat å ikke 3d,betyr det at det er vanskelig å se kjønnet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk høre av "alle" at det var sååå fantastisk med 3D, og så klart var det veldig morro å se den lille! Ikke var det tvil om kjønnet heller gitt..hehe..fikk en fin liten filmsnutt fra "mellom bena"! Men ellers syns jeg ikke det var såå fantastisk som jeg hadde hørt altså. Vet ikke helt hvorfor jeg..

Skrevet

hehe:) okei!

syns det virket veldig fint da stod man fikk filmen på dvd fra undersøkelsen å 30-50 bilder + papirbilder og 30 min ul for bare 800..syns det virket kjempebra, gleder meg veldig..syns liksom den ordinære ul var kjedelig.var uhyre spennende da jeg var førstegangs da..håper bare det lever opp til foventningene,vil så gjerne se babyens ansikt å alt:) siden jeg ikke føler meg gravid å det har ikke gått opp for meg så kanskje det hjelper:o)

Skrevet

Er det til Sandvika du skal? Jeg var der og jeg syns det var heeelt fantastisk. Han som tok UL var super, utrolig avslappende og morsom. Han tok seg god tid, og forklarte godt underveis. Han så først kjønnet i 2D, sa at det var 70% sikkert en jente, så slo han over på 3D og sa at det var 100% sikkert jente. Så for meg hørtes det ut til at det kunne være enklere å se kjønnet i 3D. Det kommer helt sikkert an på hvordan babyen ligger osv.

Du må glede deg masse! Men det er klart at det varierer fra person til person hvor bra man syns det er. Du får i alle fall veldig mye for pengene!

Skrevet

ja er dit jeg skal ja:)

skal nok til han samma som du var hos:) så gøy:) fikk vite jente på ord ul men hun ¨lå med beina i kors oppunder rumpa så blir spennende å se om d er rett:) fint å høre at du hadde en pos opplevelse dr da!:)

Skrevet

jeg var på 3D- UL i Sandvika i uke 27 :-) både på 2D i uke 18 og på 3D i uke 27 var det ingen tvil om kjønn - jente :-) vi så det ekstra godt på ultralyden i Sandvika. første han sa var at det ikke var noen som helst tvil om det er ei jente så tok han bilde i 2D og så viste han oss senere ved hjelp av 3D. synes det var lettere å se med 2D, 3D er så avansert ;-) men fikk et flott bilde som bevis - ingen tvil: de 3 strekene er veldig markerte og hun var ikke sjenert heller, ga oss en gruuundig kikk gitt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...