M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er 3 dager over. Vært å sjekket i dag, og var desverre ikke moden engang:-( Flere? Og hvordan ligger dere an nå?
Mor til 2 tøffe gutter Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 4 dager over og har vonde rier i kveld.. Håper ikke de gir seg denne gangen også!!
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Er her fortsatt jeg og....tror jeg hadde noen rier i går kveld, men de ga seg over natten, og ingenting mer har skjedd i dag. Er så lysten på å ringe føden og spørre om å komme til en sjekk, er så spent på om jeg har åpnet noe mer enn de 2 cm på kontrollen i går. Har også hatt en dårlig dag i dag, litt deppa, ikke orket noen ting, hatt par-tre skikkelig gråtetokter. Ingenting som skal til før gråten tar meg i dag. Føler at det kanskje ikke er så bra for babyen i magen. Men vet ikke om det er grunn god nok for å komme inn til sjekk på føden. Har tror du?
Mor til 2 tøffe gutter Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Ring føden og hør. Skader absolutt ikke å ringe de, det er derfor de er der. Hjelper som regel å ihvertfall prate med de!!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Ja det sier jeg og! Verdt et forsøk;-) Hvor lenge er du over nå igjen?
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Sitter og tenker på å ringe nå. Men begynner å gråte bare jeg tenker på hva jeg skal si.....så må vente litt til jeg klarer å snakke nogenlunde. 3 dager over....
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2008 Uff kjedelig å ha det slik! Masse lykke til!!!!!!!!
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Ringte nå, og det var helt fullt på føden, så ble vanskelig å bare si at jeg kunne komme ned. Men var jeg veldig bekymret for baby så kunne jeg komme for å få bekreftet at han hadde det bra. Valgte å bli hjemme en stund til å se om jeg føler meg litt bedre etterhvert. Vet at jeg ihvertfall bare kan ringe dit igjen, og komme ned, og bare det hjalp litt kjenner jeg =) Han sparker og beveger seg nå og da, så er ikke veldig bekymret for han. Er mest meg selv, og at jeg skal gå langt over denne gang også.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Jeg er her.... 9 dager over termin nå. Kjenner meg motløs og trist egentlig.... Jeg ville så gjerne være ferdig og kommet hjem fra sykehuset før julaften. Det kan jo selfølgelig skje, men merker at akkurat den tanken har jeg gitt opp. Blir satt igang den 22. å den kan jo ta en tid fra man blir satt igang til fødselen er over har jeg skjønt. Så kanskje lillejulaften er jeg ferdig. Uff..nå kom tårene her også gitt... det er så sprøtt å gå å vente sånn. Jeg er bekymret for babyen i magen, selv om den beveger seg masse. Redd for at noe skal gå galt...man har jo hørt så mye om at mange mener det er farlig å gå så lenge over tiden. Dessuten er jeg bekymret for igangsatt fødsel også. Har hørt det er verre/vondere enn hvis det starter av seg selv. Vil så gjerne møte gullet vårt nå! Alt er tungt og slitsom. Det er vondt å gå..river liksom nederst i magen. Ble strippet igår, var moden å hadde litt over 1 finger åpning sa hun. Har ikke merket så mye etter jeg ble strippet. Litt mer kynnere kanskje - å masrier igår etter jeg hadde vært der. Tror kanskje slimproppen er gått, men er veldig usikker. Lurer på om jeg skal be om å bli strippet i morgen. Noen som vet om det har noe for seg å bli strippet to ganger? Dette ble langt og sytete ser jeg nå. Beklager det, men var så godt å få det ut Krysser fingrene for alle oss på overtid, håper vi kommer igang snart
Susie & Desembergullet Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Henger meg på her jeg også, har 4 dager igjen til termin, så heldigvis ikke på "overtid" ennå. Men ingen tegn på rier, bare litt kynnere og maserier, venter spent på flere tegn. Lykke til alle sammen!!!
Sjøgress Skrevet 18. desember 2008 #11 Skrevet 18. desember 2008 Åh, jeg kjenner meg virkelig igjen i alt du skriver, HappyFreak! Er også 10 dager over i dag, og føler meg helt ute. Det er helt merkelig å bare gå dag ut og dag inn uten å føle at det er noe som helst som skjer...! Med termin 8.12. hadde jeg virkelig sett for meg julefeiring med baby, men nå føles det bare som han aldri kommer til å komme... Og så er det det med igangsetting, som høres så skummelt ut, med vondere rier uten pauser, og frykten for at det skal bli komplikasjoner pga at man har gått så mye over tiden... Jeg synes det er helt fryktelig å gå slik, helt uten kontroll eller noen plan for noen ting! Og så er det søvnen, da... Herregud, det er jo helt umulig å få sove! De siste to ukene har jeg ikke hatt en eneste natt med mer enn 4 timers søvn -resten av nettene ligger jeg og stirrer ut i mørket, og det kjennes ut som jeg drakk 15 kopper kaffe like før jeg la meg -selv om jeg er helt utslitt er det umulig å få blund på øynene... Hva er det som skjer??? Og hvordan skal jeg greie å gjennomføre en fødsel, når jeg er så utslitt i utgangspunktet??? Jeg skal på overtidsvurdering i morgen tidlig, men har fått inntrykk av at det er helt umulig å si hvordan de vurderer situasjonen... Akkurat nå er jeg bare helt motløs, og aner ikke hva jeg skal ta meg til for å få det bedre... Oioioi, for et sytete innlegg dette ble!!! Men hjelpes, for en følelse det er, jeg hadde aldri sett for meg at jeg skulle sitte her og være så fortvilet nå, like før jul... Jeg skulle jo ha babyen ute og være i full gang med koselige juleforberedelser nå, jeg! Jaja, det går jammen ikke alltid som planlagt...
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. desember 2008 Uff jeg får virkelig vondt av dere Happyfreak og Maia_mi.... Sender dere en stor trøsteklem og håper noe har skjedd siden sist? Jeg er nå 4 dager over termin og merker ingen verdens ting enda.. Skal til legen i morgen pga truende sv.skaps.forgiftning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå