Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg klarer ikke rødvin, men det virker som om alle rødvinelskere tror at hele befolkningen er like begeistret som dem. Hehe.. Får alltid vin i julegave.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg liker egentlig heller ikke rødvin. Men det er da noe ekstra kos å sitte på kvelden med mannen og drikke rødvin.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Ja det gjør jeg. Både rød og hvit, har større problemer med spriten jeg. Der går det kun et liiite glass akevitt til maten.
Ranveig R Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Likar ikkje vin i det heile tatt. Blir lei meg om eg får det i gave, det vitner berre om at den som gir meg det ikkje kjenner meg i det heile tatt. Heldigvis har det skjedd sjeldan. Eg har vore gravid og/eller ammande samanhengande dei 4 siste år så eg har ikkje kunnet drikke alkohol, men eg har heller ikkje savna det.
Harald Ripultfør Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Jeg drikker både hvit og rød vin nå, men det er vel ikke mer enn 6 mnd siden jeg ikke klarte rødvin.. Plutselig smakte det godt, og jeg forsto hva alle mente med å kose seg med et glass rødvin.
Gjest Sauen - preggers Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Ja, jeg elsker vin, både rød og hvit. Siden jeg er gravid drikker jeg jo ikke nå ,men drakk et glass alkoholfri hvitvin på lørdag. Det smakte grusomt, smakte som veldig søt og ekkel saft... savner skikkelig vin jeg!
Tante Bassa Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Ja, jeg drikker både hvit og rød. Begynte å drikke rødvin i påsken for noen år siden. Var på jentetur og det eneste vi hadde til frokost en morgen var rødvin......Da var det gjort, hehe.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Jeg liker ikke vin, verken rød eller hvit. Smaker pjuk..:-)
erteposen + 4 Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Elsker det:) Er veldig glad i tørr hvitvin også. Kan jo gi det videre i middagsgave eller innflyttningsgave.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 Jeg drikker hvit, ikke rød. Og av en eller annen grunn får jeg alltid rødvin i gave. Da regifter jeg til folk som faktisk liker rødvin...;-)
stjertløvetann Skrevet 17. desember 2008 #13 Skrevet 17. desember 2008 Rødvin er kosen sin det! Hvitvin står jeg over..
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #14 Skrevet 17. desember 2008 Ja, jeg er veldig glad i rødvin. Men vet også at det er mange som ikke liker det. Derfor kjøper jeg det heller ikke i gave til noen jeg ikke vet at drikker det.
Masaili <3 Skrevet 17. desember 2008 #15 Skrevet 17. desember 2008 Kan ta meg et glass hvitvin, men IKKE rødvin... huff... det liker jeg ikke!
prekæs Skrevet 17. desember 2008 #16 Skrevet 17. desember 2008 Joda. Vin, gjerne rødvin. Og rosevin i varmen. Sjelden hvitvin. Aldri sprit.
Tøysetipp Skrevet 17. desember 2008 #17 Skrevet 17. desember 2008 Kan godt drikke hvitvin, men foretrekker pils. Rødvin går greit i mindre doser. Har veldig dårlig erfaring med rødvin hvor jeg drakk meg snydens en gang i ungdomsårene og snøt rødvin ut av nesa i to dager etterpå. Ble veldig dårlig.. Sprit drikker jeg aldri- også dårlig erfaring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå