Kulå Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Kan jo fort bli konkuranse... : ) http://www.barnetmitt.com/felles/debatter_chat/mest_aktive_brukere
Northernlights Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Der har jeg ikke vært på lenge,gitt =o) Egentlig ganske stolt over meg selv ;o)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har heller ikke vært der på lenge, jeg lå jo veldig høyt opp:)))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Tar hintet - prøve å bli flinkere her inne jeg også.. Aner ikke hvordan jeg ligger på de listene.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Kan bli kjekt, mange nye innlegg her da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå