Thunderstruck Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Og har problemer i dag? Til meg står det bare Kun Nødanrop..Må få nyt SIM kort.. Kan ta imot samtaler og sms da..Men ikke sende..
mamarama og lille banan Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 jeg har one call, men ingen problemer
Miss T Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 ingen problemer her heller. Husket å betale regningen?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå