Gå til innhold

Ella 26 2 pp.... har du testet deg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Du testet jo "ultrasvakt" positivt for ett par dager siden, har du testet i går eller i dag? Er testen sterkere? Kan jeg gratulere deg skikkelig??

Jeg testet med vanlig CB i dag morges og synes jeg kunne se en "ultrasvaaak" strek jeg også... Når jeg kom hjem fra jobben i ettermiddag skulle jeg bare se på testen en gang til - og det er jo ikke tvil om at det er en svært, svært svak strek der - og jeg kunne til og med se streken på avstand, så den er jo der... Åhhhh - greide jo ikke å holde meg i skinnet og måtte jo bare ta en test til, den viste ingenting, var blendahvit for å si det sånn, men så hadde jeg tisset bare halvannen time før jeg testet, så den kan jo liksom ikke regnes med, så kommer til å ta en test i morgen tidlig også!!! Hurraaaa, eller ikke - jeg vet jo ikke om jeg skal juble litt eller ikke - tør liksom ikke tro på at det kan være en liten spire, men jeg har jo ikke IKM før til fredag, så jeg prøver igjen å teste i morgen jeg... og håper TR ikke kommer til fredag...

Gleder meg til å høre fra deg =)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun testet pos!! og har flyttet til 1 tri :) sorry, måtte bare sladre, tihi .

Hun la inn innlegg se, men det ble så mye slettet og masse tull etter oppdateringene

Skrevet

Hei!

Så spennende med svak strek da, høres jo ut som det er noe på gang da! Har du fått noen symptomer?

Det stemmer som Ullhue sier, jeg smugtesta i går, la inn innlegg om det til deg, men det ble sletta pga mye rot med sidene. Iallefall, CB digital viste klart svar - GRAVID. Så jeg er i lykkerus! Men samtidig bekymra, har allerede snakket med legen på tlf om spekemat som jeg spiste før jeg testa, hehe...Håper bare så inderlig at det går bra, nå har jeg sikta meg inn på 12 uker, da skal jeg puste litt ut :)

Det symptomet jeg har som jeg ikke turte å tro på er ganske tydelig for meg nå, kjennes ut som gangspærre nederst i magen, midt på. Ellers er det ingenting annerledes. Eller jo - jeg har mistet lysten på sjokolade (!!) og har bare lyst på KJØTT! Hehe..

Åhh som jeg håper du kommer sammen med meg over i 1. tri, hold meg oppdatert på testing i mårra!

Skrevet

Hei igjen Ella 26 =)

Tok en CB digital i dag morges og var egentlig nesten sikker på å teste positivt, grunnet denne svaaaaake, svaaaaake streken på vanlig CB i går - men vet du hva.... Det stod; IKKE GRAVID!!!! Jeg var sååååå skuffa - nesten på gråten og synes det var såååå nedtur å gå på jobben - så jeg er nok ikke gravid denne måneden heller, selv om jeg ikke har fått TR ennå...

Har ikke flere digitale tester igjen og skal jo ikke ha IKM før i morgen, men det er mulig at jeg tester meg med vanlig CB (har fire stk igjen) i morgen tidlig bare for å være heeelt sikker - TR kommer nok når jeg er på jobben i morgen, æsj...

Synd jeg ikke kunne følge deg inn på 1 tri, men jeg ønsker deg alt godt i svangerskapet, håper du får ett fint svangerskap, en flott fødselsopplevelse og ikke minst en hærlig barseltid - tiden går bare så altfor fort - så nyt hver skapte dag!!! Lykke, lykke til Ella 26 - tenker masse på deg!!!!!

Stoooor klem fra

Skrevet

Hei Ella. GRATULERER!!! Fortsetter kjøttlysten så er jeg sikker på at du bærer Gutt :)

Du er helg som fikk dette i julegave, og den spekematen hadde jeg ikke tenkt på. Nyt den lille spirern også krysser vi fingrerne for at kvalmen holder seg unna til over nyttår ;)

ps. Jeg selv skulle hatt TR søndag men hun kom i dag :( Var veldig deppa, men skal gå på med nytt mot :)

Skrevet

Huff, jeg føler med dere begge to :( Føler meg nesten litt for priveligert som fikk det til så fort. Håper det går mot full klaff for dere neste periode! Og dere kan jo tenke på at jeg tenkte ikke på annet denne måneden + stresset ekstremt på jobb, men likevel ble jeg gravid. Så for min del hadde det ingenting å si.

Jeg stikker nok innom å ser hvordan det går med dere, spent på deres vegne vettu! Ha en fortsatt fin førjulstid!

Ps: Meg og lille snuppis - alt håp er jo ikke ute, du må gi meg et pip hvis ikke TR kommer i mårra :)

Skrevet

Hei Ella!

Gratulerer sååå mye med frø i magen din :D:D:D

Heldiggrisen!!

Hvordan følte du deg før i tiden mellom el og ikm da? Noen symptomer?

Jeg har ikm på lørdag tror jeg.. Men, føler meg ikke gravid i det hele tatt.. Eneste jeg har er ømme pupper, men det har jeg alltid før ikm.. Så jeg er så sikker på at tr kommer denne gangen også :(

Skrevet

Hei, tusen takk - føler meg som verdens lykkeligste nå :) Skal virkelig prøve å sette pris på dette og klage så lite som mulig over evt plager..

Jeg hadde ikke så mye symptomer, blødde faktisk litt 2 ganger fra EL til jeg testet, så trodde ikke det skjedde noe. Og så plutselig, ca en uke etter EL begynte jeg å få menssmerter, men ikke på samme sted som vanlig, disse sitter mer midt i magen, heeelt nederst. Så skjønte kanskje innerst inne at det var noe, men turte ikke håpe. Ja, og så har jeg ikke hatt lyst på sjokolade på et par uker, og det er veldig uvanlig til meg å være. Vi var på middag hvor vi fikk servert ribbe sist lørdag, et par dager før pos test. Sambo sa at han fikk helt sjokk over mengdene jeg spiste, hehe..Slik har jeg det med alt kjøtt, hele døgnet!

Ellers føler jeg med som vanlig inntil videre :)

Men kanskje de ømme puppene er et tegn da? Hører jo det er mange som sier det er et sikkert tegn. Har du testet?

Skrevet

Hei igjen Ella :)

Det var jo en del symptomer og tegn på graviditet det da :)

Jeg merker ikke noenting utenom det vanlige, og puppene er typisk pms..slik pleier de å være hver gang før ikm..så jeg får nok tr i morra eller lørdag..

Tenkte å teste imorra tidlig om tr ikke kommer inatt..

Skrevet

Testen ble negativ :(

Skrevet

Å så kjipt pfeew, men ingen TR enda? Da er jo ikke alt håp ute, kanskje du produserer Hcg sent..Krysser fingrene her :)

Meg og lille snuppis - noe nytt? TR eller test?

Skrevet

Hei Ella!

Ingen tr, men jeg tror ikm er imorgen.. Og jeg føler at det bygger opp til en rød bølge inni meg nå.. Så møkkamensen kommer vel inatt eller i morra.. :(

Skrevet

Hei igjen =)

Fortsatt negativ test i dag, men ingen TR dukket opp i dag - kanskje hun kommer i morgen istedet... Rart for jeg testet jo postivt på EL onsdag 03. des (negativt på torsdagen) og kjente jo faktisk EL-smerter på fredagen, vi hadde sex hver dag fra mandag t.o.m lørdag så vi skal jo ha truffet på EL - vet bare ikke hvorfor det ikke har blitt noe av... får bare vente å se om TR dukker opp i morgen - ellers får jeg bare håpe at jeg produserer hcg sent, men forrige gang jeg var gravid testet jeg positivt 4 dager før IKM - men ting kan jo selvsagt forandre seg etter fødsel osv...

Gleder meg veldig på dine vegne, er glad for at dere fikk det til så raskt, lykke til, tenker masse på deg - og jeg skal holde deg oppdatert jeg =)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...