Gå til innhold

Snodig opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgest drømte jeg at ei venninne klagde over datteren sin, og sa at hun ikke gjorde noe i huset. Jeg foreslo at hun i det minste kunne hjelpe til å vaske sine egne klær, for det gjør min tenåringsdatter. Og i drømmen argumenterte jeg med at min datter er tilogmed yngre enn hennes datter, siden min datter er født på den og den datoen i mai..

Så sier venninnen min i drømmen; "men det er jo feil, hun har da ikke bursdag i mai?" hvorpå jeg sier at "HUff, det har du jo helt rett i, for det er det jo 10 åringen som har!"

::::::::::::::::::::::::::

Så våkner jeg opp, og tar fram mobiltelefonen min som ligger under puta mi, for å se hva klokka er. Og gjett om jeg ble paff, for klokka viser nettopp bursdagen til 10 åringen!!

(på amerikansk kommer mnd først, deretter dagen)

Jeg syntes dette var så merkelig en opplevelse, at dette her måtte jeg bare dele med noen.

=o) Jeg synes iallefall det var et merkelig sammentreff.

Pussige greier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.... ja, det var snodig.)

Skrevet

Hehe, så rart! Kanskje du skulle være forsiktig med å tlf under puta, siden den tydeligvis sender ut signaler til underbevissteheten din? c",)

Skrevet

Ja, det var en pussig opplevelse gitt :)

I går kjørte jeg forresten Northern Lights Route, jeg :)

Skrevet

spookey........

merkelig sammentreff ja..

Skrevet

Jeg pleier å ha mobilen på nattbordet,da ;o)

Det var helt utrolig snål opplevelse..vanskelig sikkert, å forstå hvor rart det var..hehe

Skrevet

Oi, hvor er det,da?

Der jeg bodde før var det en cafè som het Northern lights =o) OG arbeidskontoret blir også kalt det samme..hehe, og i samme by har de faktisk et solstudio som kalles det også. Merkelig, for det finnes ikke nordlys der!

Skrevet

I kveld så jeg "White Christmas" på TV for første gang (en amerikansk musical).

Og så sier den ene skuespilleren, midt i filmen, til en annen; "You need to hurry up, its 8:30!" Og klokka ER nettopp akkurar det, hos oss! haha, noe så merkelig....føler det rabler for meg, så merkelig som sammentreffene ser ut til å komme èn etter en for tiden...Det må jo være en utrolig sjeldenhet,da! Vi har nemlig klokke på satelittmottakeren under TV`n, og når han sa klokkeslettet i filmen, så ser jeg jo at klokka var nøyaktig 8:30 i "virkeligheten".

Merkelige greier =o)

Måtte nesten føye til denne lille historien, for det var så rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...