Ksenia & Anjem Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hvordan jobber mannen deres? Hvordan får dere det til å gå opp?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Mannen jobber turnus...Jeg jobber 08-15.30:) Jeg har derfor alltid mulighet til å hente/levere i bhg og slik får vi det til å gå opp;)
alvis Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Mannen min jobber 8-16 og har flexitid. Det fungerer helt fint. Jeg leverer i barnehagen hvis jeg har aftenvakt og mannen leverer hvis vi begge har dagvakt. Så henter jeg barna etter dagvakt og mannen min henter selvfølgelig da jeg jobber senvakt. Jeg syns det fungerer fint og barna får litt kortere dager i barnehagen enn hvis begge jobber 8-16. Vi pleier lage middag sånn at det er restmat eller lett mat å lage hvis jeg jobber aftenvakt. Eller så lager jeg middagen ferdig og setter i kjøleskapet før jeg går på jobb.
Ksenia & Anjem Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Det er så sinnsykt mye bedre betalt , frister veldig
erteposen + 4 Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har jobbet turnus, også samtidig med mannen min. Når en har vanlig arbeidstid fungerer jo det supert. En kan levere seint og får gjort mye i huset på dagtid/trening, og tidligvakt fungerer jo som vanlig arbeid. Jeg trives med litt helgearbeid for da har vi en fridag i uka da barna kan vere hjemme osv. Tror barna har godt av å vere sammen med en foreldre av og til.
Ksenia & Anjem Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 I løpet 6 uker er det: 19 dager fri 9 dagvakter 5 kveldsvakter 5 nattevakter 2 nattvakter i helgen
celodi Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 I min utdannelse er det mest turnusjobbing,så jeg har valgt og jobbe med noe annet mens ungene er små.. Det vil si jeg jobber noen kvelder og helger nå også,men vi har ikke åpent 17.mai,julaften og sånne dager.. Vil ikke gå glipp av en sånn dag med ungene..
prinsesse vilikke Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Litt mange nattevakter kanskje.....men mye fri da Jeg er alenemamma og jobber 3 delt turnus. Litt av en kabal å få det til å gå opp - men er avhengig av pengene......Og deilig med en fridag midt i uka av og til Dessuten liker jeg ikke å stå opp tidlig - så da er det deilig med en kveldsvakt innimellom hvor jeg gå hjem og sover litt til når barna er levert på skolen:) Turnus er en smakssak - men har du en mann som hjelper til hjemme burde det jo la seg gjøre hvis det er det du vil
Honningmelon Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Jeg jobber turnus og har gjort det hele tiden. Mannen henter når jeg jobber seinvakt. På min arbeidsplass gåår det som regel greit å få byttet bort sånne viktige dager som juleaften og 17 mai. Ikke vært noe problem så langt.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #13 Skrevet 17. desember 2008 er sykepleier og jobber i hjemmesykepleien.. jobber da turnus.. Men jeg har en veldig fin turnus med bare kvelder hver 4 helg.. så det blir tre kvelder i mnd.. resten er dagvakter.. sambo jobber dag og kveld han også. Men med gode turnuser så går det greit for oss Kræsjer bare en helg hver 3 mnd. Jeg syns den turnusen du skrev lenger opp i tråden hørtes helt grusom ut... men det er meg da.. jeg hadde ikke tatt en jobb med den turnusen iallefall..
En_av_hver Skrevet 17. desember 2008 #14 Skrevet 17. desember 2008 Både jeg og mannen jobber turnus, og trives veldi godt med det. Hektisk i perioder og MYE fri i andre perioder. MEN, vi er helt avhengige av snille besteforeldre:-)
Ksenia & Anjem Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. desember 2008 Julegløgg: Jeg jobber i Forsvaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå