h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 for i det heletatt komme inn på BAM i går. Prøvde passordet mitt 100ganger, men fikk beskjed om at det var feil hver gang.........merkelig, for passordet mitt her på BAM kan jeg ,ass..hehe:)) Har dere opplevd det noengang? Var litt rart!
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har ikke kommet meg inn på sidene i to dagen nå, så noe rart virker det som det er på gang.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Har ikke opplevd å måtte bytte passord, har det slikt at jeg bare må trykke på den som mail adressa skal stå i, så kommer passordet automatisk
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Har heller ikke opplevd og måtte bytte passord. Men har jo vært mye tull med sidene de siste dagene. Storebror og knerten: Hvordan får du det til? Når jeg trykker der kommer mailadressen min opp automatisk. Men passordet må jeg alltid trykke.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2008 min ommer også opp aotomatisk, det har noe med innstillinger på maskinen å gjøre.....men noen ganger funker det ikke....så jeg husker passordet...hehe:))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. desember 2008 #6 Skrevet 18. desember 2008 Ok takk for svar:) Tror faktisk jeg fikk sånn valg første gang når jeg logget meg inn her. Om "ett eller annet" skulle huske passordet mitt og lagre det for meg. Men jeg trykte nei til slik. Liker å ha passord jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå