h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 for å i det heletatt komme inn i går...... sto bare at det var feil passord, jeg prøvde 100ganger, og passordet kan jeg.... Det var det rareste..... Har dere opplevd det???
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2008 spoooooky.... første gangen jeg skrev innlegget, lagret å greier, var det ingen innlegg her.... jeg til og med trykket på refresh, men ingen innlegg kom, så da laget jeg et nytt....og da var den plutselig her.... Er det meg det er noe galt med eller?????
Northernlights Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Det er tregost-tid her....sett på makan! Vet ikke hva som skjer..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. desember 2008 #4 Skrevet 18. desember 2008 Jeg opplevde også for noen uker siden når de drev og oppdaterte her inne at jeg skrev innlegg, lagret og de kom fram med en gang. Men når jeg trykte meg inn på skravlesiden igjen så var de vekke. Jeg skjønte ingenting. Men når de var ferdige med å oppdatere så kom plutselig alle fram. Da hadde jeg også lagt noen like..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå