Gå til innhold

Stemmer det at risgrøt ikke er populært blant barn og ungdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt veldig mange påstå at risgrøt er noe barn og ungdom vanligvis ikke liker. Stemmer det? Jeg har alltid likt risgrøt, og jeg bekymrer meg nå for om jeg kan være unormal siden jeg alltid har likt grøt. Er jeg unormal som likte grøt fra jeg var liten? Mine barn liker godt grøt, i hvert fall per i dag gjør de det. Er det en norm som sier at barn vanligvis ikke liker grøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de ungene jeg kjenner liker grøt. De hadde grøt på skolen til gutten min. Det var populært. Gutten min er kjempeglad i risgrøt. Sikkert fordi han er vant med det . Vi har det nesten hver lørdag!

Skrevet

alle barn jeg vet om liker risgrøt å. har oxo hørt dette utsagnet men skjønner det ikke når jeg bare har sett det motsatte.

Skrevet

trodde det var omvendt jeg, at risgrøt var populært hos barn og så egentlig mindre og mindre jo eldre man blir (men kanskje det bare er meg...) I sønnen min sin barnehage hadde de alltid grøt rundt jul, og det var superpopulært. Begge mine barn elsker grøt, men er ikke så veldig begeistret selv egentlig.... Er ikke ordentlig mat liksom synes jeg...

Skrevet

Jeg vet ikke hva andre gjør, men jeg liker ikke risgrøt.

Barn liker vel ting med mye sukker og lite grønnsaker og proteiner, så ville tro de likte grøten ja:)

Skrevet

Nøffemor... som alltid bekymrer du deg for mye rart..

Skrevet

Hvorfor spør du om de samme tingene om og om igjen? går du på repeat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...