Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Lurer litt på om slimproppen min er gått. Ble strippet hos jordmor igår på formiddagen. På kvelden i går kom det masse slim, litt sånn rød/brunt i fargen. Kan det ha vært slimproppen? Eller kan det bare være noe greier pga at jeg ble strippet? Er 9 dager på overtid nå, å vil GJERNE føde snart sånn at jeg kommer meg hjem fra sykehuset til julaften. Håper det er slimproppen - å at det er ett tegn på at noe er i gjære....
Sol + spire Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Heisann... Ja det var nok slimproppen som kom ja, ut i fra hvordan du beskriver den. Jeg fødte 3 dager etter at den gikk så får håpe at du ikke går lenger enn det siden du er på overtid allerede. Masse lykke til og masse fødestøv er herved servert:)
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Du aaaaner ikke hvor mye humøret mitt steg av svaret ditt nå! Skjønner jo at det er umulig for dere her inne å vite sikkert om det var slimproppen min som gikk eller ikke, men bare å få høre at kanskje, kanskje var det den - å kanskje, kanskje setter noe igang snart gjør meg sååå gla Har egentlig gitt litt opp at det i det hele tatt kommer en baby ut av det her...føler det som om jeg skal være gravid for bestandig. Tar godt i mot alt fødestøvet, nå vil jeg bli ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå