Gå til innhold

usikker på mye!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. skal da begynne på pergotime på lørdag. første gangen. er litt usikker når jeg egentli har eggløsning, på når vi bør ha/hvor ofte ha sex. leser at en ska vente me at mannen har utløsning før jeg har eggløsning. men jeg skal ikke måle tempen men skal ta blodprøve for å sjekke hormonene og om jeg har hatt eggløsning. noen sier ha hvær dag sex eller annenhvær dag. har sånn ca syklus på 36 dager. helt til sist gang da jeg gikk 14 dager over tida. da har mens vært regelmessig i 6 mån,helt til jeg begynte på metformin(ikke pga at jeg har diabetes, va vist noe de har forsket på) som gyn, skrev ut til meg og pergotime for at jeg skal få eggløsning. har vært gjennom flere prøver og undersøkelser der det har vært det samme at jeg har lave/forhøyet verdier av de forkjellige hormonene og at egga mine ikke er store nok til at jeg har eggløsning. det er no gått 1 år og 6 mån siden jeg sttet på p-pillene for at vi hadde lyst på barn. forloveden min hadde bra sædkvalitet med martin skanke fart på fikk vi i svaret fra prøvene han tok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...