Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 når jeg og kjæresten min har sex, hovner jeg skikkelig opp i kjønnsleppene:s klarer nesten ikke gå, pga er så hoven! noen andre som e plaga me detta? har prøvd med kald og varm dusj/kalde og varme kluter uten at det hjelper noe...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 hm..føler hele musa er hoven hele tida jeg..har hørt at det er vanlig under graviditet..men vet ikke hvordan det er i forbindelse me sex..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Må le litt. Jeg kjenner meg veldig igjen. Kan ikke huske jeg var sånn med førstemann, men denne gangen (er i uke 34 nå) blir jeg ekstremt hoven under samleie. Skikkelig kvalmt i grunn.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Hi,hi... så godt å høre at det er flere enn meg som har det sånn... Med førstemann var det ikke sånn i det hele tatt, men nå denne gangen blir jeg utrolig hoven.... Er faktisk litt øm hele dagen etter at vi har hatt oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå