Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har truffet en fyr, som jeg har vært med en gang i fylla.... Ikke hatt sex enda, men skikkelig kline greier... Så fikk jeg melding av han igår, vi skrev litt løst og fast, før han spurte om jeg hadde planer for helgen... Så spurte han om vi skulle treffes i helga hvis jeg skulle ut... Så nå skal vi treffes... Men er redd han bare er ute etter å få seg sex liksom... Vet jo aldri med disse guttene... Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Vet jo aldri med disse jentene, heller!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Han er i det minste interesert i noe. Menn er vel statistisksett ofte interesert i sex, så må vel anta at det er en ting, hvorvidt han synes du er en herlig person og om han muligens har planer om å bli bedre kjent med deg er sikkert også mulig. Er du veldig redd for at det kun er sex får dere ta en kaffe midt i uka i stedet for å treffe hverandre dritings helgen. Er jo selvfølgelig en god mulighet for at han er en partykar og kanskje foretrekker at dere treffes på by'n?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå