Gå til innhold

Tung vs kraftig bingygning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forskjellen i beimassen kan utgjør så lit som 2 kg i forskjell. Så derfor tror jeg lite på at 2 som er 168 cm høy og veier like lite f.eks 56 kg, at den ene er "tykk" pga beinbygningen. Våkn opp og innse at dere er kvinner som har født barn og ikke trenger være radmagre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk gjerne en ting til: muskel veier mer enn fett...man kan veie mye og være godt trent!

Jeg bryr meg ikke så mye om vekta, bare kroppen min er trent :-)

Skrevet

Enig med hi - det viktiste er å være godt trent!

MEN det er jo ikke bra for kroppen å veie for mye heller!

Skrevet

NEI muskler veier ikke mer enn fett! Gah, jeg blir så sprø av å lese det der til stadighet...altså; en kilo fett veier AKKURAT like mye som en kilo muskler.

Hva som tar seg penest ut på en kropp er en annen debatt ;)

Skrevet

Men har du 10 kg med muskler på kroppen, og en annen har 10 kg fett. Vil jo uannsett den med 10 kg fett se tjukkere ut enn den med muskler

Skrevet

Enig Mint! Det jeg mener er en veltrent slank kropp kan veie det samme som en feit overvektig kropp.

Skrevet

akkuratt volumet på 1 kg fjør er ikke det samme som en kg jern:D

HEHE

Skrevet

Nåja, du frøken. Vet ikke om så magen feit overvektige som veier like mye som en trent slank en;)

Eller så har vi utrolig forkjellig syn på hva som er feit overvektig.

Skrevet

Mulig det :-) he he....er kanskje en smule streng jeg!

Skrevet

Bodybuildere og andre som driver med en eller annen form trening på høyt plan kan gjerne være overvektige ifølge BMIen deres, mens de ser slanke og freshe ut. 1 kg muskler veier riktignok like mye som en kg fett, men tar mindre plass så derfor sier man gjerne at muskler veier mer enn fett uten at det er helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...