Gå til innhold

Vi som GÅR OG VENTER, hva gjør vi i mellomtiden?


Trønderpie & MAGEN :)

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som går å veeeeenter, enten dere er på "overtid" eller bare utrolig rastløs of utålmodig, hva bedriver dere dagene til?

 

Jeg har 2 dager til termin, fredag 19. desember, og jeg holder på å gå på veggen. Hadde "lovt" meg selv å ikke forvente noe før det i hvert fall gikk noen dager over termin, men så kom utålmodigheten og rastløsheten snikende allerede 2 uker før termin...

 

Ikke har jeg noe vettugt å ta meg til heller, alt av baby-forberedelser og julegave-innkjøp og -pakking er unnagjort for lengst... Og da går jo dagene så saaakte! :/

 

Hvordan er det med dere?

 

Ønsker dere masse lykke til, og måtte det bli fødsel over hele linja innen kort tid! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva jeg gjør i mellomtiden?? venter vel! heheeh.

I dag har jeg ikke gjort en døyt.. spist alt for mye spaghetti til middag og .. hentet ved (løftet selvfølgelig alt for tungt.)- vasket litt klær, støvsugd, hentet posten i postkassen (ikke noe gøy reklame engang!)

 

og så var det AC/DC billettene da.. hihi. Dagens høydepunkt at jeg fikk tak i dem.

 

Vet du.. tror kanskje jeg har en pakke jeg ikke har pakket inn enda... må gå jeg - har things to do.., haha.

 

I morgen har jeg PLANER! skal være med søster og passe babyen mens hun er til kontroll på føden (fødte for 8 uker siden). Hadde jo passa veldig godt om det skjedde noe når jeg først var der da..

dessuten skal vi shoppe litt etterpå.

 

støtter ditt siste utsagn; Måtte det bli fødsel over hele linja innen kort tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Trøst i felles skjebne, he he.

 

Så heldig du er som er blitt tante nylig da! Jeg er utrolig baby-syk for tiden så en baby i familien hadde vært bare toppen av glede nå i ventetiden. :)

 

Blir mye TV-titting og pc-surfing her da, men jeg merker jeg blir så lat og matt av å sitte i ro så mye i løpet av dagen... så jeg gikk meg nettopp en 45 minutters tur, ble sliten og fikk kynnere som alltid når jeg tar meg litt ut, kondisen er jo ikke akkurat på topp om dagen, he he.

 

Skulle nesten ønske jeg hadde litt flere "tegn" på at fødselen nærmer seg, for jeg har bare smertefrie kynnere og smertefulle stikkinger/støt nedover skjeden 4-5 ganger om dagen(ææææooo!) men ellers er det ingenting spennende som skjer her i gården. Proppen har ikke kommet, ingen mensmurringer og ingen rier.

 

Hva med dere? Noen "tegn" på at noe er i gjære?

 

Heldigvis kommer samboern hjem snart, han er lyspunktet i dagen min, alltid like positiv og oppmuntrende som han er. Så nå skal jeg lage lasagne og finne frem et brettspill eller to vi kan hive oss på i kveld. :)

 

Kos deg på føden og på shoppinga i morra Liz77*fødeklar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hihihi* känner mig igen såå i det ni skriver.

Har iof termin imorgon men är inställd på att gå över tid eftersom de e första bebben..

 

Har bekkenlösning og bråkigt blodtryck så jag har fått stränga besked om att ta de väldigt rolig om dagen,. får inte göra något hushållsarbete eller anstränga mig.. så julstädningen får samboen ta hand om..

 

Julegaverna är jag klar med fra för (trodde jag då va smart gjort) og inköpen av bebbeting.. hade gärna spart litt så man hade haft mer å göra om dagen

 

Dagens happening här hemma är att gå till brevlådan *skrattar* Rena rama julkalendern.. tur att det kommer ting varje dag, reklam m,m.. nästan så jag ligger kvar i sängen extra länge eller drar ut på frukosten så jag inte behöver vänta så länge på postgubben, han kommer runt 9varje dag som tur är =)

Tror jag ska ta å lägga lite pepparkakor åt han i boxen någon dag.

 

Annars går dagarna åt pc surfing varje dag.. har ju dessvärre nästan hamnat i den där internetshoppingfällan.. har beställt hem några onödiga fina ting till den lilla som kommer snart =)

 

Försöker annars ha saker att se framemot varje dag.. imorgon ska vi på extra ultralyd pga symfysemålet skjutit litt i höjden sista ukerna.. blir spännande.. på fredag ska jag på vanlig kontroll till min Jordmor..

 

Annars blir samboen utsatt för det mesta när han kommer hem fra jobb vid 16varje dag *skrattar* när man går hemma för sig själv så går ju munnen i ett när han väl kommit innanför dörren hahahaha

 

Oj.. de blev skrivet mycket.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin på søndag og har vært veldig utålmodig, men nå er jeg faktisk ikke det lenger. Alle sier jeg kommer til å føde i romjula og det tror jeg egentlig selv også. Så jeg er egentlig innstillt på det. Har faktisk begynt å nyte å være uten baby og bare kunne tenke på meg selv. Så jeg sover lenge. Spiser frokost lenge, Leser avisa lenge. Sitter leeeenge på internett. Tar kanskje en ettermiddagshvil.. Går en liten tur...

 

Ellers liker jeg godt å bake og strikke, så det blir det en del av. Huff, legger nok veldig på meg av alle kakene... (Har ikke vekt hjemme).

 

Synes dagene går altfor fort jeg!! Er så mye jeg har lyst til å gjøre før Baby kommer!

 

Men nå er det snart klart for dagens høydepunkt: Gubben kommer hjem!

 

Kos dere og nyt tida dere bare kan bruke til akkurat hva dere vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...