Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Æ e itt flink nok til å ha sex me min mann. Æ føle mæ så lite opplagt tæll det. oj.. trøndersk æ væl itt populært her. Ja, jeg føler meg ikke opplagt, vi jobber begge 2, har 2 barn og er mye trøtt. Syns synd på min mann, jeg vet han vil ha mer sex. Men hva skal jeg gjøre når jeg ikke er opplagt ? Jeg elsker han over alt på jord! Og han er den rette for meg. Og jeg har jo lyst å ha sex med han, men når jeg føler for det. Leste et innlegg på anonym i dag hvor humøret og nesten alt styres av sex for menn. Når jeg leste igjennom dette så stemte alt dette. Jeg skal prøve bedre, for det er jo ikke hans feil. Han hadde jo hatt sex med meg om så den ene av fotan stod i grava tihi;) århh, er så lei å ikke kunne tilfredstille hans behov. Føler han ikke tror jeg elsker han når jeg sier jeg ikke er opplagt for sex i dag heller, og ikke i morgen heller. Da ser jeg på han at han blir usikker og han maser om jeg ikke elsker han. Syns dette er vanskelig. Men skal ta meg sammen, jeg skal prøve å gi han sex litt jevnt, kanskje prøve å avtale faste dager, kanskje jeg blir mer motivert også da. Måtte bare få blåst utav meg litt. Tror ikke jeg er alene om å føle det slik.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 du er absolut ikke alene. gud, det er nok mange av oss. Men det finnes hjelpemidler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå