Gå til innhold

hvor mye veier dere som er 163cm da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er vel 58 men vil ned til 55 som jeg var engang. har vært 53 før alle graviditetene,..men holder med 55kg..

Men problemet mitt er jeg legger på meg først på magen. så det er den og ikke låra jeg vil ha vekk. men når jeg slanker magen synes jeg låra blir for tynne..

Tips til kun å slanke magen men ikke låra mottas med takk :D

Skulle ønske jeg hadde pæreform ja :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

52kg.

Har samme problemet sm deg. Får ikkje hofter og pupper, men mage og tynne armer og bein. Skulle gjort mykje for å få ein skikkelig timeglassfigur

Skrevet

Du får begynne med noen sit-ups da. Ellers så har vel de fleste treningsstudioer apparater som går bare på magen.

Men det er jo egentlig helt håpløst å svare på slike spørsmål" hvor mye veier dere som er 163cm". Eller, det går jo fint an å svare, men det sier jo ingenting om hvordan man egentlig ser ut. Det kommer jo helt an på hvordan man er bygd, og hvor fettet ligger:)

Skrevet

var bare jeg leste igjennom tråden til hva de på 168cm veier..derfor ble jeg litt inspisrert til å høra hva de på 163cm veier..

Skrevet

ca 67 kilo. skal ned på 63 da. skulle ønske jeg var 57 men.

Skrevet

54-55 kg

Trivselsvkten min er 52, men jeg trives ikke med forsakelsene jeg må gjennomføre for å komme ned i trivselsvekt.... knis...

Desverre legger de 2-3 kg over trivselsvekten min seg, nettopp ja direkte på magen :-(

Skrevet

50kg

Jeg kjøpr den vibro shapen på tv shop:) den funket for meg.... kjøpte noen fettforbrennings piller i sverige i tilegg:) brukte de to sammen:)

Men den vibro shapen funker bra uten oxo=)

Skrevet

Jeg veier 58kg og må ned til 54-55 kg. Jeg har ikke trent etter lillegutt var født så jeg tror det skal ordne seg med litt selvdisiplin og godt kosthold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...