Gå til innhold

Mer liv enn normalt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at babyen i de siste dagene har vært mer aktiv enn vanlig. Er dette noe man skal legge merke til på linje med mindre liv enn normalt?

Jeg har baby i seteleie, og har vært inne på tanken at hun kanskje driver og snur seg til hodeleie (nå når jeg har fått dato for KS ;) )

Vet ikke om jeg skal reagere noe på dette.. Er i tillegg kvalm og har løs mage i dag, så kanskje hun reagerer på at jeg er litt syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo hende hun også er i ulage siden du er dårlig. Jeg vet at min lille frøken er ganske så aktiv, men hvis jeg har mye ubehag så merker jeg det på henne også. Liksom mere sånne utilpasse spark... skjønner? Ikke bare 'å jeg strekker og koser meg' spark

Skrevet

Ja.. for meg nå føles det lit som om at hun sliter med å finne riktig plassering, eller som om hun prøver å dytte seg ut :). Sikkert fordi hun har sittet så lenge.. stakkars.. Kanskje hun forsøker å snu seg med hodet ned men ikke klarer det. Var i alle fall til UL hos lege på Ullevål forrige torsdag, og hun var helt over seg over hvor sprek den babyen var.. så jeg håper og tror at det fortsatt er slik :) Det er bare det at hun har vært ganske jevnt rolig hele svangerskapet, men jeg kjenner plutselig så mye mer liv nå på slutten, og jeg trodde det skulle være omvendt.. Sikkert fordi jeg kjenner henne bedre nå som det er mindre plass der inne..

Skrevet

Hallo :)

Så ikke at du hadde en tråd her i dag og så laget jeg en sete-baby-tråd.

Jeg synes det bare høres bra ut med mer liv, jeg. Men det er jo uansett bra å ha for vane og legge merke til bevegelsesmønsteret hver dag nå da. Er jo det man skal.

Synd du er syk! Jeg fikk omgangssyke i slutten av forrige uke, spydde som en gris og fikk magesjau samtidig...var slapp i to dager og deretter helt fin igjen. Men jeg merket ikke endring hos babyen, og det var muligens fordi jeg var så dårlig.

Vi får kjøre på med hvitløk og chilli igjen, he-he! God bedring!

Skrevet

Takk Tjukkebolla :)

Jeg er bedre nå. Har fått i meg ekte, sunn hjemmelaget mat. I går hadde vi besøk så lenge (og de hadde allerede spist før de kom) så vi var helt desperate av sult når de gikk.. Det endte med en Kebab.. noe jeg normalt skyr til og med i fylla.. Men jeg tenkte at her må det bare spises.. Det var nok ikke veldig lurt.. I dag har mannen min laget wok med kyllingfilet og masse masse grønnsaker. Da kommer formen tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...