Gå til innhold

Når hadde dere samleie etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk det lang tid før du følte deg klar?

Var det vondt/annerledes?

Merket partneren din noen forskjell?

Hvilken fødsel hadde du?

Jeg har født for 6 uker siden og er kjemperedd for å prøve med mannen min.

Noen som vil dele sine erfaringer?

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk 3 mnd før vi prøvde. Det var ikke vondt, men jeg var redd for at det skulle være vondt så jeg utsatte det ofte. Men nei det var ikke vondt. Jeg hadde vanskelig fødsel og sydde mye.

Men mannen min sa at han merket nesten ikke at han hadde den inni meg, så han gikk ut og fant seg en elskerinne. Ikke for å skremme deg men slik gikk det for meg :( Som om jeg kunne noe for det.

Så i dag lever jeg alene med en f*** bred som ei låve dør.

Skrevet

Generelt i alle typer situasjoner når man er redd for noe i et forhold så er vel kommunikasjon nøkkelen. Er det et problem for mannen at dere ikke har hatt samleie ennå? Har dere pratet om dette? Føler du et press?

Kan i alle fall si at hvis du gir han forventninger om noe veldig heftig så hjelper ikke det noe for din egen redsel. Prat sammen, og kommer dere frem til at dere vil prøve, så gjør det, men gjerne med det forbeholdet om at dere går forsiktig frem begge to.

Slik gjorde jeg og min samboer det, og det gikk fint. Litt rart og nytt på en måte, men det gikk seg til og i dag har vi det godt sammen selvom ikke energien til sex melder seg ofte.

Husk også at de aller aller fleste synes alt blir nytt etter småttiser har kommet i hus. Alt forandrer seg inkludert sexlivet. Muligens dere må begynne å finne ut av sexlivet på nytt og da er kommunikasjon og tillit "glidemiddelet" for at det skal fungere.

Ta det med ro, prat sammen så kommer dette til å gå bra :)

Hilsen førstegangsfar og lykkelig samboer

Skrevet

På dagen 7 uker etter fødsel, og det var ikke vondt, egentlig merket jeg ikke så stor forskjell.. Selvfølgelig var det ømt og rart, men også godt :) Vi tok det veldig forsiktig da hehe..

Jeg hadde en kort og normal fødsel, med endel smårifter som hadde grodd fint :) Lykke til!

Skrevet

Hadde sex etter 6 uker. Jeg ble klippet og hadde sydd endel, men det gikk helt fint, tok det rolig de første gangene for å være på den sikre siden. Det er rart å si, men sex etter fødselen er noe av den beste sexen jeg har hatt, jeg var så inmari følsom!

Skrevet

med førstemann gikk det 13 dager. jeg hadde bare sydd 4 små pyntesting på ei lita rift, så derfor det ikke tok lange tida. det gjorde ikke vondt. sambo sa at han syntes ikke det var noe forskjell han.

etter andremann tok det 15 dager. hadde ingen sting denne gangen. og det gjorde ikke vondt. sambo sier at han synes fortsatt det er det samme.

det kan være lurt å gjøre en del knipeøvelser, både for sexlivet og for urinlekasjehindring:p i tilegg kan det være greit med litt glidemiddel, for under amming er det ofte en får litt tørr skjede eller generelt tørre slimhinner.

det jeg vil si da, er at det er bare å prøve seg fram, kjenne på hva som funker for deg, det er tross alt du som har født og du som skal bestemme. jeg har aldri hatt det så bra under sex som etter jeg fødte nr 2. så JEG kjenner stor forskjell. nå kan jeg for eksempel få en g-punkts orgasme også. det har jeg ikke fått før. så noe bra kan det være og=)

Skrevet

3 uker etter fødselen. Fikk et rift og sydde ikke.

Brukte mye glidemiddal og tok det meeeeget varsomt.

Var litt vondt på vei inn, men ble bedre etterhvert.

Etter ca 5 uker var det ikke vondt lenger.

Føler meg nesten som før. Litt vanskeligere å knipe bare.

Mannen sier jeg er som før.

Skrevet

Er det sånn at man blir`åpnere` for hvert barn man føder?

Skrevet

HI her..... Skikkelig deprimerende historie. Skummelt!!

Skrevet

8 og 12 dager etter fødsel.

ikke vond, det klødde godt.

Mannen er stadig like fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...