kei80 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Det er vel ikke kynnere for der er det vel mest normalt å få hard mage som et tegn.. Mensmurringer både i korsrygg og undermagen hele døgnet nå..Av og på hvor sterkt det er men slitsomt.. Hadde det ikke sånn med første mann..Er uke 28+3.. Bare lurte på om det var flere enn meg som har det sånn?
Lillenille + Prinsesse Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 hadde det også noe tid rundt uke 30, kom i forbindelse med kynnene. Det har gået bort igjen nå (er uke 36) hadde det vel fra uke 30 til 31 "on/off" Få legen til å sjekke det til neste kontroll for sikkerhets skyld (det gjorde jeg).
ltn :) Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 j har hatt det siden uke 35 og fikk det sjekket og det var falske rier.
kei80 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Det skal jeg gjøre.Takk for svar
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 jeg har hatt det i en uke ca. blir bare værre og værre. I dag har jeg vært kvalm av smertene. Men magen blir ikke hard, det er bare menssmerter i nedre del av magen og i ryggen. Men jeg vet ikke hva det kommer av. Hadde det heller ikke med forrige mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå