Gå til innhold

Uke 6.. lav hcg.. ny abort??


Prinsesse nr 2 på vei, jippiii

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag fikk jeg store mensenlignende smerter og ble sendt på UL, jeg var da 5+1 så de kunne ikke se noe foster, bare en væskeansamlig.. HGC var da 4400. Kom tilbake på mandag (5+4) og på UL da så så de akkurat det samme, altså ingen utvikling og de kunne ikke se noe foster. De forberedte meg på at dette ikke kan gå så bra.. HCG var da 5700.. altså kun en stigning på 1300 på 3 dager og det er jo ikke bra.. den skal jo dobbles hver 2. el 3. dag.. Så nå har jeg fått ny time på torsdag for ta ny HCG, er så nervøs.. Men er rimelig forberedt at det blir ingen baby denne gangen heller. Hadde en SA i sommer også :( MEN: er det noen som har erfaring med at så lav HCG i uke 6 - og at det har gått bra til slutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...