Prinsesse nr 2 på vei, jippiii Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 På fredag fikk jeg store mensenlignende smerter og ble sendt på UL, jeg var da 5+1 så de kunne ikke se noe foster, bare en væskeansamlig.. HGC var da 4400. Kom tilbake på mandag (5+4) og på UL da så så de akkurat det samme, altså ingen utvikling og de kunne ikke se noe foster. De forberedte meg på at dette ikke kan gå så bra.. HCG var da 5700.. altså kun en stigning på 1300 på 3 dager og det er jo ikke bra.. den skal jo dobbles hver 2. el 3. dag.. Så nå har jeg fått ny time på torsdag for ta ny HCG, er så nervøs.. Men er rimelig forberedt at det blir ingen baby denne gangen heller. Hadde en SA i sommer også MEN: er det noen som har erfaring med at så lav HCG i uke 6 - og at det har gått bra til slutt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå