Med spire nummer fire<3 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Var hos jordmor igjen idag. Fikk akupunktur for å sette i gang fødselen, og hun strippet meg. Kjente sist uke også og det var mer modent nå enn sist. MEN..... har bare på følelsen at det kommer til å drøye. Håpte på å få før jul, men merker at dagene kryper sakte men sikkert over mot jul nå, og jeg sitter da her enda. Er blitt forkjølet og tett, og stoffskifte mitt er lavt noe som resulterer i at jeg er trett og sliten. Andre enn meg som håpet på å ha bebisen med på julefeiringen?? Gitt opp håpet jeg nå. Kommer vel midt i julemiddagen:) Dagen idag har bestått av stort sett ligge i sengen å sove, se tv og lese. Veldig aktive dager:) men idag var det faktisk ganske godt i og med at jeg er blitt forkjølet. Han kommer nok ikke idag heller....
MintCondition Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 6 dager til termin her, og kjeder meg jeg også. Alt av julegaver er fikset, julekort lagd og sendt, babyting klart...bare å sove og vente nå. Jeg hadde også håpet på baby FØR jul, men det spørs? Kjeder meg
Trønderpie & MAGEN :) Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 He he he, sitter her å leser innlegg etter innlegg og håper på å treffe på noen som deler den samme rastløsheten som meg. Tålmodigheten er i ferd med å renne ut, selv om jeg har termin først om 2 dager, dvs på fredag 19. desember. Akkurat som dere har jeg begynt å telle dager til jul, er jo bare ei uke igjen i dag, og om det skal være håp om å komme tilbake fra sykehuset innen julaften, helst lillejulaften, så må jo fødselen starte i løpet av helga... og nå er snart onsdagen gått også! :/ Hver kveld kommer håpet om at I NATT kan det skje, så vi får bare krysse fingrene om at en av de neste netterne setter det hele i gang. Masse lykke til til dere alle med store mager og liten tålmodighet!
Liz77 Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 hiver meg på denne... 3 dager til termin, veeenter... selv om det egentlig ikke gjør noe om babyen venter, så er det så kjedelig at det ikke skjer noe. vet ikke lengre om det er noe mål å komme hjem til julafta... skal feire jul hos søsteren min liksom, men det er vel slett ikke sikkert jeg orker å gå ut så snart etter at jeg er kommet hjem uansett (hvis det ikke skjer NÅ da).. . Var ute og hentet ved til peisen nettopp, og lurte på om det gjorde noe at jeg fyllte opp vedkassen til randen og bar den opp - ALT for tung.. (tenkte at babyen skal jo uansett ut nå..) kanskje i natt.. hehe.
*3barns mamma* Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 hehe,godt å høre at jeg ikke er alene har vert til to strippinger,vasket huset og hatt sex men hun vil ikke ut. hadde også en plan om å føde før jul. jeg har ikke termin før 2jannuar men har født før tiden med de andre så har innstilt meg på det. slimproppen gikk 12des og har hatt en del kynnere,er moden og har 1-2cm åpning men tydeligvis bryr ikke lille tutlå seg om det føler jeg er satt på vent og det er så kjedeligt. kjempe drit om jeg må gå sånn til over nyttår. lykke til alle sammen:) håper noen av oss får gleden av å feire med baby
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Har termin 30.des, men hadde håpet å få henne før jul...men virker som hun ikke har samme plan....begynner å lure på om jeg skal ty til disse kjærringrådene, har iallefall noe å bruke tida på da:o)...har bakt aniskringler i dag, vaska hus i går. Nesten alle julegaver i boks. What to do??!! Følte meg litt deppa i dag når jeg satt der på sofan alene og glante på formiddagstv og ikke hadde noe spesiellt å gjøre...litt hormonell og lei...
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 jeg har termin 20.12 og hadde også håpet å komme hjem igjen senest julaften på formiddagen. Men etter 4 runder modningsakupunktur, og 2 runder igangsettingsakupunktur så skjer det fremdeles fint lite her ja. Ellers så går det VELDIG SAKTE med julevasken. Med bekken smerter og nakkesmerter som slår med ut etter 15 min jobbing, så går det ikke akkurat unna. Ser egentlig ganske bomba ut her hehe. Har vasket litt her og der, og pyntet etterhvert. mens andre plass ser det ikke ut, fordi jeg har bare flyttet rotet rundt istedet for å kvitte meg med det. Men sønnen min på snart 10 tjener grove ukepenger på støvtørking for tia. Så han er faktisk nesten mere effektiv enn meg:-)) Det værste er at han liker faktisk å hjelpe til. Elsker å gjøre husarbeid sammen med meg. Vel å merke så lenge det ikke er snakk om hans eget rom, DA steiler han:-)) Men her går det mye i soving og tv titting for tia. Tenk at man kan bli så peise-utslitt av å gjøre ingenting. Og tenk at det går så mye dritt på TV som det egentlig ikke er verdt å se på hehehe. Men ligger der å glaner det gjør man allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå