Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Deilig er jorden - ingen over ingen ved siden av. Ellers er "En stjerne skinner i natt" min poppis favoritt.
RødRev Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 O helga natt, den er så vanvittig sterk!
TurboMaria Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 O Helga natt. Men helst på svensk for en eller annen grunn. Eller på engelsk hvis Josh Groban synger den. da jeg var lita syns jeg "Her kommer mine arme små" var så fin. Selv om jeg trodde det var armer og ikke arme:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 -fairytale of new york -misteltoe and wine
Vipsenmamma Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Det lyser i stille grender O'helga natt
Hikken Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Romjulsdrøm :-) begynner å sippe hver gang jeg synger på den :-P Og så er Gloria (helst sunget av Vienna boys choir) helt fantastisk!
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 O'helga natt Mary's Boychild Silent night med Mahelia Jackson
YoMomma Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 O' holy night..foretrekker den engelske versjonen, for jeg skjønner ikke teksten på den svenske.. "Mitt hjerte alltid vanker" er også nydelig..
nassenøff Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 O helga natt/ O holy night. Synes den er utrolig fin sunget av Torstein Sødal. Liker best amerikanske julesanger jeg da. - Rocking around the christmas tree med Brenda Lee - Christmas time med Bryan Adams - So this is Christmas med John Lennon - Jingle Bell rock Av norske liker jeg: - Det lyser i stille grender - Jeg, så mamma kysse nissen - Julekveldsvise - Et barn er født i Betlehem - Du grønne glitrende tre god dag
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 O, helga natt Nå vandrer fra hver en verdenskrok Folkefrelsar til oss kom! Og så denne: Juleklokker over jorda ring no høgt frå tårn og tind ring no ut dei sæle orda: Fred frå Gud i alle sinn! Klokker vidt om verda kime mildt til alle hjarto ned. I vår Frelsars Fødselstime arme jord, ha julefred!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå