Gå til innhold

påvirkes dere personlig av finanskrisa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke mer her enn at jeg ser det er salg og opphørssalg overalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mer enn at jeg blir glad når renta går ned og jeg må betale mer på lånet i måneden.

Men vi tok høyde for høy rente da vi kjøpte. :)

Skrevet

hehe, skal ikke spøke så fryktelig med dette, men for meg har det ikke påviket meg eller økonomien min noe negativt i hvertfall. Er salg overalt ;)

Men, for all del,vet det er folk som sliter altså....

Skrevet

hehheh derfor jeg skrev PERSONLIG

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Ja bensina har plutselig dalt ned i både 8 og 9 kroner litern....

Skrevet

Tja, finanskrisa.. er ikke sikker, men har merket renteøkningen de siste par årene veldig godt.

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig MINDRE på lånet i måneden. Hahaha

Skrevet

Nei, vi har heldigvis sikre jobber begge to så det merkes lite.

Skrevet

Ikke veldig, men de andelene vi har i aksjefond er jo ikke verd like nye lenger...

Skrevet

Merker det egentlig ikke på noe. Hverken lån eller annet

Skrevet

Vi merker det ikke. Håper vi begge beholder jobbene våre.. :o) Og nå er jo renta på et bra nivå også.

De som beholder jobbene og har boliglån får det igrunn bra neste år. Men mange vil miste jobben og det er jo de som vil slite..

Skrevet

Nja, det kommer an på. Vi jobber begge to i det private for tiden og i næringer som er utsatt.

Skrevet

Meir enn halvparten av dei tilsette på jobben til mannen min er permittert, så dei som er igjen får færre fridagar (men jobbar ein time kortare eit par dagar i veka).

Ellers er det supert at renta går nedover, kvar % utger ca 1000kr/mnd for oss og det kjem godt med.

Skrevet

Ikke annet enn at vi jubler over lavere boliglånsrente!

Skrevet

Nei, for jeg er gjeldfri (men, leier leilighet) og har egenkapital..

Positivt for meg som skal kjøpe om noen måneder når jeg er ferdig med studiene. Sett at boligprisene fremdeles er "lave(ere)".

Skrevet

Ja, renta går ned - og med mitt høye lån blir det ganske stor personlig påvirkning;) Jeg har sikker jobb, men tankene mine går virkelig til de som ikke har det.

Skrevet

har jo merket at renta har steget den siste tiden.. men det har ikke hatt noe veldig stor betydning for oss.. men blir utrolig godt å nå få mere penger i mnd igjen nå som renta går ned.

Jobbene våre er faste og trygge.. så for oss blir det GODE tider nå..

Og salg overalt i tillegg.. da kan jeg nesten ikke få det bedre..

Men.. for all del.. utrolig trist for de som opplever perm varsel og sånt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...