Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Jeg skulle ned 8 kg, klarte det med glans ved å endre livsstil. Nå kan jeg ikke tenke meg annet enn den livsstilen, men vekta fortsetter å gå nedover. Hvordan holde vekta uten å bli usunn-eller gå opp igjen?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Hvordan er kostholdet ditt nå da?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 15.00:Mitt kosthold ser slik ut:To knekkebrød eller havregrøt med masse deilig korn og frø oppi til frokost, salat med masse grønnt og noe kjøtt(+dressing) eller 2 brødskiver til lunsj, middag hver dag med masse grønnsaker, og knekkebrød, evt vanlig brøt(2 skiver) til kvelds.Mellommåltider-friske grønnsaker eller yoghurt og masse vann. Sånn ca sånn. kan selvsagt variere litt Også går jeg masse tur og trener 2 dgr i uka
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Så flink du har vært! Spis mer proteiner. Aktivitetsnivået ditt krever endel næring for å ikke tære på muskelvevet. Du skriver ikke hvordan du trener, men styrketrening gir mindre vekttap enn cardiotrening (Du kan gå opp litt, til og med, selv om du går ned i fettprosent) Jeg må bare legge til at det viktigste er hvordan du ser ut i speilet, ikke hva vekta sier. Hvis du holder deg stabil i fasong, men går ned i vekt er det ikke nødvendigvis så usunt, men begynner det å stikke ut beinknoker og du mister energi må du nok spise mer nyttig og mindre fyll. Klarer du ikke å fylle opp med nok proteiner i maten kan du kanskje vurdere å kjøpe proteinpulver. Smaker høgg, men det virker...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 takk Det er kjempedeilig å vite at målet er nådd. Der er ingen fare ennå,men jeg er så redd for å miste formene mineomdet bare fortsetter :-S Jeg trener step (kondisjon)og styrke på elixia. det gjør utrolig godt!! takk for supre tips.proteiner skal det bli )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå