-prøverpånytt- Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Nå har jeg prøvd alt trur jeg.. Har gått inn på min profil,og der står jo alt om meg om mitt nick,men går ikke å endre det. Prøvde "din side"men den vil ikke åpne seg en gang.Får bare opp server feil. Noen flere alternativer????
gutt09&spire11 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 du må nok vente til alle oppdateringene er ferdige på sida. de holder fortsatt på.
André R. Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Hvor får du feil meldign? Når du trykker på "Din Egen Side" eller når du klikker deg videre på "Brukerinformasjon" for å redigere bruker?
-prøverpånytt- Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Når jeg trykker på"din egen side"Da får jeg bare opp feil på server.Har vært sånn i mange mnd nå.
-prøverpånytt- Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Det som egentlig kommer opp er:webområdet kan ikke vises,prøv å oppdater.Men det går ikke...
gutt09&spire11 Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Det kan være internet explorer er fu**a. Har hatt det samme problemet. Var jeg deg ville jeg bytta til Mozilla Firefox. Omtrent samme som IE, men mye bedre!!! Du kan laste det ned her. http://www.mozilla-europe.org/no/firefox/ Bare et tips fra en ivrig bruker til en annen, som oxo er dritt lei av at ingenting fungerer.
-prøverpånytt- Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2008 Hei!Og takk for tipset.Nå har jeg lasta ned Mozilla Firefox og nå går ting virkelig unna.Men fortsatt problemer med å bytte nick..Prøvde å gå in på "din egen side"men nå får jeg fatal error.dumt,jeg ble faktisk optimist jeg nå.. Er det en mulighet å slette meg selv på Bim for så registrere meg igjen med den samme e-mailen?
André R. Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Mulig, i verste fall må du registrere deg med en annen email. Men alt du har lagret / skrevet inn vil bli fjernet, og linken på bruker navnet i forum postene du alt har skrevet vil gå til en slettet profil. Vi kjenner til det problemet du har, så en løsning vil være på plass muligens alt før jul. Om du ikke vil vente er linken: www.barnimagen.com/babymedia/signoff
-prøverpånytt- Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2008 okay,da venter jeg med å bytte nick til problemet blir løst. Er jo bedre å ha det sånn jeg har det nå en stund til for da vet jeg i allefall at jeg kommer inn på disse sidene! Takk for hjelpen så langt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå