Gå til innhold

Hvordan får jeg bytta nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg prøvd alt trur jeg..

Har gått inn på min profil,og der står jo alt om meg om mitt nick,men går ikke å endre det.

Prøvde "din side"men den vil ikke åpne seg en gang.Får bare opp server feil.

Noen flere alternativer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må nok vente til alle oppdateringene er ferdige på sida. de holder fortsatt på.

Skrevet

Hvor får du feil meldign?

Når du trykker på "Din Egen Side" eller når du klikker deg videre på "Brukerinformasjon" for å redigere bruker?

Skrevet

Når jeg trykker på"din egen side"Da får jeg bare opp feil på server.Har vært sånn i mange mnd nå.

Skrevet

Det som egentlig kommer opp er:webområdet kan ikke vises,prøv å oppdater.Men det går ikke...

Skrevet

Det kan være internet explorer er fu**a. Har hatt det samme problemet. Var jeg deg ville jeg bytta til Mozilla Firefox. Omtrent samme som IE, men mye bedre!!! Du kan laste det ned her.

http://www.mozilla-europe.org/no/firefox/

Bare et tips fra en ivrig bruker til en annen, som oxo er dritt lei av at ingenting fungerer.

Skrevet

Hei!Og takk for tipset.Nå har jeg lasta ned Mozilla Firefox og nå går ting virkelig unna.Men fortsatt problemer med å bytte nick..Prøvde å gå in på "din egen side"men nå får jeg fatal error.dumt,jeg ble faktisk optimist jeg nå..

Er det en mulighet å slette meg selv på Bim for så registrere meg igjen med den samme e-mailen?

Skrevet

Mulig, i verste fall må du registrere deg med en annen email.

Men alt du har lagret / skrevet inn vil bli fjernet, og linken på bruker navnet i forum postene du alt har skrevet vil gå til en slettet profil.

Vi kjenner til det problemet du har, så en løsning vil være på plass muligens alt før jul.

Om du ikke vil vente er linken: www.barnimagen.com/babymedia/signoff

Skrevet

okay,da venter jeg med å bytte nick til problemet blir løst.

Er jo bedre å ha det sånn jeg har det nå en stund til for da vet jeg i allefall at jeg kommer inn på disse sidene!

Takk for hjelpen så langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...