millere Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Ikke kjanse for graviditet da, tror jeg. Ingen ømme eller større pupper (det merket jeg mest sist gang jeg var gravid og mistet). Synes det er ille at det skal ta så lang tid:(( Tar test på fredag for skal drikke litt vin da... De som sier at man skal prøve å glemme at man prøver....yeah right. Det funker desverre ikke for meg......
Prosjekt_baby84 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Halloo:) Det er onsdag i dag. Som oftest er det første symptomet på graviditet uteblitt mens, og det er hele 4 dager til søndag. De færreste kjenner det så tidlig. Håpet er på ingen måte ute, ha is i magen og vent og se. Det er et symptomjag her inne som noen ganger kan gjøre en helt gal. Ikke noe negativt for så vidt, det er jo ikke rart at vi går og kjenner etter når vi prøver å bli gravide. Jeg gjør det selv, men jeg synes det kan være fryktelig slitsomt. Men jeg prøver å la vær å lese på symptomlister og når de ulike symptomene viser seg, for alt dette er jo så innmari individuelt. Tenk at noen faktisk kan gå et helt svangerskap uten å kjenne noe som helst, selv om de vet det. Å glemme at man prøver, det lar seg rett og slett ikke gjøre. Jeg kjenner til det. For lett å si at man bare skal kose seg med det, selv om det er det som er det beste. Uff... slitsomt, rett og slett. Men lykke til, ikke mist håpet:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Hei millere! Jeg har ikm på lørdag og har ingen symptomer, bortsett fra typiske pms-pupper som jeg kaller dem.. Ømme og "hovne".. Alltid sånn før mensen kommer.. Så jeg har ikke trua denne pp'en.. Er skikkelig lei nå!
elisabetten Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 ikm søndag jeg og, men har nok ingen symptomer. prøvde å overbevise meg selv om det tidligere, men det går nok bare tilbake til stress før jul, ønske om å bli gravid, og som nevnt tidligere i denne tråden, symptomjag. sist hadde jeg festeblødninger, men det har jeg ikke hatt nå. trodde jeg hadde noe festesmerter men det kan bare ha vært muskler som har anstrengt seg på jobb ++ men samtidig så håper man at det er noe på gang, jeg er en liten kontrollfrik som ikke liker tanken på å ikke vite om det skjer noe eller ikke, så tida frem til søndag og testing går saaaaakte....
Pooh Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Pfeew 8pp, hvor lenge før mensen har du vanligvis ømme pupper, og er det bare brystvortene som er ømme?
millere Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Nei, jeg vet det kan være en kjanse... Men har et barn og mener å husker at jeg merket noe dag, har vært gravid to ganger etter det - den ene gangen med masse symtomer og den andre gangen uten noen....Begge ble ma. Så nå er jeg klar for graviditet som varer-i ni mnd!!! Er litt lei all ventingen, kjenne etter symtomer, spørsmål fra gud og hver mann, steess med sex til visse dager, bruke hundrevis av kroen på el tester og graviditetstester hver mnd osv. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.... Jeg tror ikke jeg blir gravid nå, men jeg har en følelse av at jeg blir det innen en tre mnd tid nå. Har en sterkt følelse.....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Pooh: Det varierer veldig hvor lenge puppene er ømme.. Noen ganger blir de ømme rett etter el, mens noen ganger like før ikm..så det er veldig vanskelig å si.. Det er vel kanskje hovedsakelig brystvortene som er ømme og bak det brune..
millere Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2008 Fra HI: Vil bare meddele at jeg testet gravid i dag (DIGITAL), to dager før ikm. Jeg er måteholdent glad for har mistet to ganger før nå, kun et par dager etter test av positivt....Uansett, symtomer eller ei, man kan altså være gravid:) Blir noe stressenede dager nå i starten, begynner jeg å blø eller ei. En kollega av meg sa at hun har lest at hard trening i festningstidspunktet ikke er bra, hun leste det i et treningsmagasin!!. Jeg blir litt oppgitt for trener hardt tre ganger i uka og har hørt at det IKKE skal påvirke og man skal leve som normalt, men den gang ei. Det blir ikke spinning i dag og i de nærmeste ukene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå