lille je Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 hvor han lille gutten forteller Stig Inge Bjørnebye om når han mistet mora si er helt hjerterå... Jeg griner HVER gang:( Stakkars liten!
Espoir Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Huff! Og da må du IKKE se klipp fra Mira Craigs besøk i...(husker ikke, var det Nigeria?)..der hun traff en ung jente som først så sin mor bli kidnappet av opprørssoldater og noen dager senere fikk kroppen helles i retur i biter. Så ble faren tatt, og hun så ham bli hengtopp i et tre og stukket ihjel. Så ble hun selv tvunget med, voldtatt, ble gravid og fikk et lite barn. De måtte gå langt hele tiden og hun måtte være babyen med seg. Da babyen skrek mye, fikk hun valge: drep barnet eller dø selv. Hun nektet, men innså til slutt at barnet uansett ikke hadde en sjanse i livet uten henne, så da måtte hun drepe sitt eget barn med kniv. Hun klarte til slutt å rømme. Hun bleintervjuet da hun var 17 år gammel og hadde en ny baby, det kom ikke rem om han var resultat av en voldtekt. Det er HELT J...Lig mange steder i verden spesielt i Afrika. Det er helt umenneskelig hva barn må oppleve der.
lille je Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 Joda, så den og jeg:( forferdelig. Men syns likevel det med han lille gutten er verre å se. Han er så liten og søt...
Espoir Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Jeg tror ikke jeg har sett den. jeg tenkte på en med en 15 år gammel gutt, men den du nevner tror jeg ikke jeg orker å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå