Gå til innhold

Middagstips - til bare "lille" ensomme meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære er da ute på oppdrag fra jobben som drøyer utover kvelden... som vanlig! begynner å bli drittlei av å være aleine hele dagen, og så kommer han hjem bare for å sove og så ut på jobb igjen, hvis jeg er heldig da.... mange ganger må han overnatte på jobbene, og er mye på kurs.. så det blir mange ensomme ettermiddager og netter i en by jeg kjenner så og si ingen!! Han jobber forresten i Det Norske Veritas og er ute og godkjenner og tester ting på båter, har jo forståelse for at han må være mye ut, men jeg er så leeeeeeei!!!!!!!!!! Han får ikke lov til noe særlig mer nå etter jul, termin 11. januar.. Tror han syns det blir deilig å slippe også..

Er det noen som kan tipse meg om noe godt og enkelt til middag idag? Som jeg kan kose meg med, ikke altfor usunt og komplisert å lage??

Blei toro tomatsuppe på meg i går (kjipt), har lyst på litt mer spenstig i dag..

Alle tips mottas med glede,

Hilsen ensomme, sultne, fantasiløse, høygravide meg, som syns litt synd på meg selv i dag... (pleier ikke synes synd på meg selv altså, engangstilfelle!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, det hørtes egentlig skikkelig kjedelig ut! Du kan jo lage deg skikkelig julegrøt ( det er jo enkelt), også kan du se på blåfjell og få skikkelig julestemning :D hehe..

Eller så kan du jo lage toast, wok, kylling og loff, pizza :) Masse godt å lage, ble nesten sulten jeg nå:P hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...