Spinella Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Er det noen som har en oppskrift på karameller som de vil dele med meg? En oppskrift som er en sikker vinner og som dere selv bruker. Har prøvd å søke litt på nett, men der finner jeg bare de "vanlige" litt kjedelige karamellene. Fint med en oppskrift noen har prøvd og som man vet er bra liksom. Juleklem
januar mamma Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 vet ikke helt hva du mener med kjedlig, men jeg lagde disse for en uke siden 3dl fløte 2 dl sukker 1 dl sirup en dæsj med smør de er kjempe gode ligner smørbukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå