den3.jentapåvei Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Merker ingenting ennå, men så er det ikke så mange timene siden ennå heller. Det blir spennende å se om det har noen effekt? Kroppen er klar, og fødepulsen er fremtredenede iflg aku. Noen andre som er i samme situasjon?
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 hvor fikk du nålene? Jeg har nå hatt 2 runder med igangsettingsakupunktur, og her skjer det ikke noe særlig nei. Jeg fikk: 1 på toppen av hodet, 2 i korsryggen, 2 ved korsbeinet/rumpesprekken, 1 høyt på utsiden av leggen, 1 lavt på innsiden av leggen, 1 under magen, 1 bak hver ankel, 1 i hver lilletå, 1 i hver hånd.
den3.jentapåvei Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 Det høres ut som om du har fått dem på samme plassene som jeg har fått dem. Merker ikke noe annet enn litt mer mensmurring. Men så er det 10 dager til termin også. Vi bestemte at siden kroppen er så klar, setter vi ikke nåler flere ganger, om det ikke går over termin. Akkurat nå er jeg ikke så lei, så akkurat nå kan jeg godt vente litt til.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Hvordan går det? *nysgjerrig* Hatt noe effekt av nålene? Jeg har fått min tredje runde i dag. Og har hatt hyppige kynnere siden kl 0400 i natt. Men kjennes ikke ut som det skjer noe ennå da:-(( Får håpe tingtar seg opp i løpet av helgen.
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 hvor langt på vei må du være for å få det egentlig*?
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 ÅÅÅ dette er så gøy .. hehe.. jeg har fått i gangsettings akupuntur 2 ganger på mine to andre svangerskap og har født under 12 timer etter hver gang Men min akkupuntør plager meg skikkelig og snur og venner på nålene så det rykker i alle ledd. Hun sier Å Nå skal jeg plage deg skikkelig og vips så er ungen ute.. og det har stemt veldig for meg i vertfall. Jeg skal sette i gang denne fødselen på samme måte, Hvis den ikke bare plutselig er der da. er i uke 25 nå.
den3.jentapåvei Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2008 Har ikke hatt så stor effekt! Tenker at da er ikke babyen helt klar og at jeg avventer før jeg gjør noe mer. Har jo ikke termin før om en uke. Så om det ikke skjer noe imorgen eller mandag, får jeg knipe over julaften ivertfall:-)
den3.jentapåvei Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2008 Har tatt modningsaku siden uke 36 og fikk modningsaku i uke 39.
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 nå har jeg hatt konstante menssmerter siden 0600 i morges, i tillegg til de hyppige kynnerne som startet i går natt. Håper bare det tar seg ennå mere opp. Men har ny time til 4. forsøket på mandag:-)) Håper jeg slipper den timen da........ tenkte å jeg skulle knipe igjen til 2. juledag hvis den ikke er kommet iløpet av mandagen:-)) vill så gjerne være hjemme på julaften. Men samtidig er jeg så drittlei, at jeg snart driter i om jeg må være på sykehuset på julaften:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå