-MtG- Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Det er styringsrenta, sant? Følger bankene etter?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Jøss, det var ganske mye. Men gjenstår å se om bankene følger etter med tilsvarende kutt. Og hvor fort de gjør kuttene.
LizzyG Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Men nå ligger hvertfall alt til rette for at bankene også skal ta et stort kutt.
rødt&blått Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Jøss!!!! Virket ikke som om nordea var så hypp på å senke renta så mye før de hadde sett planene til stortinget.. Glad vi har bytta bank, men vi får nå se om de følger etter...
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Håper virkelig bankene og lånkassen følger etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå