Gjest Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Noen som har prøvd...og hjelper det?? Jeg må ha noe som hjelper..og helst fort!! Har prøvd litt forskjelig men ingenting har gort det bedre...og nå blir jeg snart gal!
Fallerifallera Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Det hjalp ingenting for meg, men ser flere andre her inne som sverger til det (blant annet hvis du leser svarene jeg har fått i tråden om reisesyketabletter mot kvalme under her..) Det kan jo være verdt et forsøk?
Icerus Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 hjalp noe, men anbefaler heller akupunktur. Jeg har nettopp kommet hjem fra andre behandling og er mye bedre allerede. Han sa at seabands-ene ikke er så enkle å plassere og at punktet som skal stimuleres ligger dypt og at en enklere kan stimulere det selv ved å trykke 3x1 minutt på hver hånd. Punktet ligger mellom senene nedenfor håndleddet, to tommelbredder ned:) Eller som det står på seabandsene tre fingre ned fra leddet. Jeg har kjøpt to stk seabands, men bruker dem ikke nå...
TreHjerter Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 ja, jeg går med Sea Band, og jeg tror de har fått det til å snu litt for meg. Merket det ganske umiddelbart etter at jeg satte dem på faktisk. HAr skikkelig merker på begge håndleddene etter den lille plutten som skal stimulere punktet, så det går nok dypt ned Går med dem hele tiden, jeg, tar av bare når jeg dusjer.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Hei dipsy! Har prøvd de, men virka ikke på meg. Men ingefærtablettene urizal funker på meg! juhu!
Meg og gutten min :) Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Eg går med sea band. Eg har også tatt akupunktur, har fått noen kinesiske stener limt på handa.Da slipper du nåler. Eg går ikke med sea bandet om natten og da er eg kvalm, eg har også gått 2 dager uten de kinesiske stenene og idag var eg kjempe kvalm. Limte på nye og følte meg bedre allerede 1 time etterpå Så på meg hjelper det! Men eg tror også at en må ha troen på det for at det skal virke...hehe:P
_Mita_<3 Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Jeg svarte på et innlegg istad ang kvalme osv å da anbefalte jeg sea-band. se mer på www.seaband.no tror jeg adressen er.. Det FUNKER.. Bruker det alltid hvis jeg blir kvalm. Jobber på båt og selger det der og ikke fått en eneste negativ tilbakemeldinger om dem:D
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Da må jeg kanskje stikke ut å kjøpe meg både sea-band OG ingefær tabletter imårra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå