Tøysetipp Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Er helt grønn på sånt jeg.. Lille snupp har kastet opp i sengen min. Ikke så mye, men nedover både overmadrassen og undermadrassen. Finnes det noe man kan leie for å gjøre det selv?.. Gulp.. Hjelp:-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 på overmadrassen kan du vel ta av trekket og vaske? Vet hvertfall vi kan gjøre det på vår seng... Ellers så kan du kanskje leie tepperenser eller noe slikt?
Tøysetipp Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 Hum, får jeg plass til det da? Det vet selvsagt ikke du, men jeg skal prøve. Takk for tipset! :-) Hvor leier man tepperensere da? *ler*
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Byggvarehandel og de som drriver med teppe og tapetsalg antar jeg.....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Hehe jeg har liten vaskemaskin og jeg fikk plass:) Lykke til da, og god bedring til M:) Håper hun blir frisk fort, skal krysse fingrene alt jeg kan..
Tøysetipp Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2008 Tusen takk for det Lisa. Hun er mye bedre alt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå