erteposen + 4 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Det er tydligvis ikke bare dib mødre som legger merke kongefamiliens valg av merker til barna. Ticket dresser og hestra votter? Stemmer det ikke? Det vi tydligvis ikke er flinke nok til er dyrere merker. Dunjakka til Marius koster 4000,- og er av merket Kejo. Den skal vere veldig populær, men jeg har til gode å se barna rundt her gå med den. Er den populær der dere bor? http://www.side2.no/kjendis/article2475785.ece
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 vi har nok ikke så mange i omgangskretsen med så dyr klessmak...
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Jeg synes boblejakker ser teit ut uansett pris og merke jeg da.... De Bergans jakkene ser ut som en fasongsydd sovepose. Men sikkert varm....
erteposen + 4 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2008 Vi har igrunnen en omgangskrets med veldig ulik bakgrunn, økonomi og de prioriterer ulikt. Vi hadde en liten julegrøtsamling med en salig blanding av studeivenner, naboer og kollegaer. En familie skulle kjøpe iPhone til barna, samt klær og andre småting. De ga bort sin "utdaterte" playstation med spill til naboen vår som sverger til gjenbruk og den skal de gi barna sine i julegave. Var litt morsomt når en såg bilparken utenfor huset vår. Heeelt forskjellige prioriteringer og økonomi. Verdt et lite feltarbeid:)
OsloMor Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Dunjakke var ikke fint i 1985, og er heller ikke fint nå. Tror jeg flirer meg ihjel når jeg ser tenåringer med tights, turnsko og en sånn gedigen dunjakke på.
erteposen + 4 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2008 Er ikke fan av dunjakker, men eide ikke en ekte før min søster ville kaste sin og jeg var den stolte eier av en dunjakke i ca 20 minutt før jeg forstod at den epoken var over. Kanskje er jeg bare bitter:)
OsloMor Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Jeg fikk en av min storesøster, lysrosa av merke Pocolino (det merket så jeg bare på 80-tallet og aldri senere), klarte imidlertidig å lene meg mot en vedovn på hytta vår slik at jakka smeltet:-(. Det var ingen hyggelig påske i 1986 eller deromkring;)
erteposen + 4 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2008 He, he...Pocolino og Pokolokko, var det ikke noe sånt? Min var lys lilla, ellers så hadde jeg en fake fra Cubus som var lys gul med en mørk rosa stripe på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå