Stjerna mi<3 Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Hei.. jeg hadde eggløsning torsdag for en uke siden.. i helga hadde jeg så utroli vondt i magen. kastet opp og ikke orker jeg å spise eller noe, dette ga seg på søndag. kan dette være festesmerter?? er det fortidlig å teste meg??
Krøllefrøken Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har ikke hørt om noen som har så voldsomme festesmerter at de kaster opp og har så vondt i magen. Tror de færreste kjenner at egget fester seg egentlig. Det går jo mye spysjuke rundt omkring, så kan jo være et snev av det du hadde? Tror også det er litt tidlig å teste seg, men du kan jo prøve? Lykke til iallfall, håper det er baby i magen din
Stjerna mi<3 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2008 takk for svaret.. håper det er baby i magen min oxo.. håper egentlig alle her inne får baby i magen snart. har ikm den 26 så får se om jeg får en fin romjulsgave eller ikke da.. når har du ikm??
EnNySpire:) Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 Kan jo være... Jeg trodde det var mensen som kom for rundt en uke siden, men neida... det var bare en liten festeblødning og jeg testet positiv i går;)Masse lykke til:)
Stjerna mi<3 Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2008 Du er så heldig. ikke annet å si. det er vel den beste julegaven man kan få=) gratulerer så mye=) du må fortelle meg hvordan det går videre med deg da=)
EnNySpire:) Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Jeg føler meg veldig heldig og vi har jo bare hatt sengekos 1 gang denne mnd.. hehe:)Jeg skal oppdatere dere.. Klarer ikke reise fra dette forumet... Bli gravid er mer spennende enn 1. trimester syns jeg;)hehe... Stor klem
Stjerna mi<3 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2008 hehe.. det skjønner jeg.. synes det er utrolig koselig her inne jeg oxo... har ikm fredag om en uke.. sitter bare å håper!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå