Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 Dette er sikkert et teit spørsmål...men jeg er litt sjokka over kroppen min.. Er det noen andre som har...opplever...umh... Vel, at man svulmer opp, hovner opp...at tissen din henger liksom?? Den buler utover/nedover liksom.. Den var ikke sånn før jeg ble gravid! Kan det komme av at man er tung og har nedtrykk eller hva?! Merkelig er det,.,
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Har det sånn jeg og! Alt er ca 3-4 ganger så stort der nede, som det pleier. Noe som gjør at sex bare er å drømme om! Kommer sikkert av at vi har mere blod enn til vanlig.
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Å så fint at det ikke bare er meg! Jeg fikk helt sjokk da jeg faktisk så musa mi i speilen i stad! Den bollemusa faktisk!! Sex...ja vi prøvde for et par dager siden... Så vondt at fy!! Dette er vel det mest usexy jeg har vært med på... Håper jeg ikke får hengetiss av dette... Kanskje en dum tanke å ha...men hengepupper kan man jo fikse på...men hengetiss??
Blancanita Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 He he...du skriver morsomt:-) Må bare le, men jeg kan love deg at du ikke skal ha hengetiss for alltid! Jeg venter nr tre og kaller frøkna der nede for "monsteret". Den er fullt av blod og kanskje mørkere enn du er vant til, men den kommer til seg selv igjen etter fødsel.
Klar Som Et Egg Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 Takk og lov for det!!! Blei kjempeskremt da jeg satt på do igår og fikk øye på det stygge greiene der - tør ikke kalle det ved navn.. Fikk dratt på meg buksa i en fart, og prøvde å glemme det synet der.... grøss......
Liz77 Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 hehe, ja, morsomt å lese er det. Jeg tør ikke ta frem speilet, men kjenner jo at det er heelt annerledes og veldig .. eh opphovnet? ja. Sex går faktisk helt fint, men blir ikke så ofte - er liksom ikke så gøy, gjør det bare fordi det kan hjelpe på modning jeg. (men det har jeg ikke fortalt sambo, han syns det bare er gode greier med sex han hehe. )
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger! Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Ja det er bare å le! Kroppen er jo en festlig greie nå for tiden! Å ta frem et speil å titte....det tørr jeg ikke!! Jeg så min i speilet på badt etter jeg hadde vært på toan...det holdt! Grøss!!!! Sex...først må vi brette frem åningen... Dessuten brenner det innvendig! Overfølsom.... Nei vi får kjøre på rett før jeg skal nedkomme... Blir en stund til jeg orker å prøve igjen iallefall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå