Gå til innhold

yes, 80 dager til termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har termin 7.mars og på profilen min står det 80 dager til termin! det er litt av en milepel. føler meg som en hvalross og magen er absolutt ikke liten! slik er det vel med nummer tre...flere i samme situasjon?

nå gleder jeg meg til jul og så innspurten i januar/februar. da skal jeg finne frem babyting og slikt.

god desember og jul til hver i sær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

Jeg har termin 5 mars og føler meg også som en hvalross..:D Jeg er andregangs og vet jeg er litt større enn sist. Men men..sånn er det vel bare. Hehe..

Jeg gleder meg skikkelig til at dette svangerskapet er over. Håper resten av tiden går like fort. Det blir bare 19 mnd mellom jentene mine så det er slitsomt med ei på snart 17 mnd som ikke er begynt i barnehage enda. Og jeg sliter med bekkenløsning. Hun skal heldigvis begynne den 5 jan, så det blir litt godt å få slappet av litt.

Vet du hvillket kjønn du får? :)

Klem:)

Skrevet

Er nr 2 på vei her med termin 10 mars men er stoooor denne gangen,ungen og visst etter jordmor!

Ville bare gratulere med 80 dager!!

kose deg resten av tiden:)

God jul!

Skrevet

hei, ja, vi får en liten gutt. vi har en datter Mathea på 6 år og en sønn Theodor som blir 4, 18.mars. håper at ikke lillebror kommer på hans dag! heligvis har jeg blitt lovet fra riksen å få satt igang fødsel rundt termin...egentlig skal vi diskutere keisersnitt i januar. så dato blir nok bestemt rundt termin 7.mars.

god jul!

Skrevet

Hei! jeg runder 80 dager i morgen, og det er utrolig deilig(: Helt utrolig hvor fort tiden har gått...

Dette er første her i gården, så alt er nytt. Føler meg ganske diger allerede ja... De siste dagene synes jeg huden har begynt å stramme veldig- smører som en gud i håp om å unngå strekkmerker.

Før vi vet ordet av det har nurkene kommet til verden(:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...