Gulosten™ Skrevet 17. desember 2008 #1 Skrevet 17. desember 2008 og så bli overrasket over at folk reagerer...? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=538998
Gjest Sauen - preggers Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Men hvis de valgte navnet fordi de likte det og absolutt ikke har nazistiske holdninger, hvorfor ville de da ha et hakekors på kaken? Jeg er ikke jøde og tenker derfor ikke på å ha en davidstjerne på bursdagskaka mi. Ikke er jeg nazist heller, og da er det for meg unaturlig med noe hakekors på kaken. Tror de liker å provosere, jeg.
Tante Bassa Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Dette er vel på grensen til barnemishandlig? Tenk på alt det den lille gutten må gå igjennom pga navnevalget til foreldrene. Navnet skjemmer ingen? JO, det gjør det jammen!
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #4 Skrevet 17. desember 2008 stakkars lille gutt! Det er helt utrolig at de har fått lov til å gi han det navnet i det hele tatt! Får håpe han bytter selv når han blir gammel nok. Så stygt gjort å kalle sønnen sin for det!!
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #5 Skrevet 17. desember 2008 "- Jeg syns folk må få hodet sitt ut av tåken de har vært i, og starte å fokusere på fremtiden istedenfor fortiden, sier faren." Kanskje DE burde få hodet opp av tåka.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #6 Skrevet 17. desember 2008 Herregud, for noen idiotiske foreldre...
Patetica fåkksi Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Fy faen... Jeg jobber som kjent (?) med navn på gaver o.l, og en dag kom det noen tyskere som ville ha et ord på tysk og hakekorset malt på noen kopper. Hadde vi vært flere på jobben deg dagen hadde jeg bedt dem dra til helvete men siden jeg var alene, og blir skremt av slike syke "menesker" turte jeg ikke annet enn å male det. Faen ta dem, og meg, som ble skremt.
___ Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Så vidt jeg vet ville ikke det navnet blitt godtatt i Norge. Jeg mener det er en regel om at navnet ikke skal være til åpenbar skade for barnet og da tror jeg dette ville falle under den kategorien. Greit nok at noen liker navnet "Adolf", men når de skal ha med begge navnene blir oppkallingen ganske tydelig.
tante grusom master of law Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Stakkars stakkars barn! Håper han slipper å slite i livet pga at han har noen tullinger til foreldre!
Tired mama Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Huff... Stakkars lille gutt. De vurderte jo til og med hakekors på kaka. Er det mulig, sier jeg bare altså!!!!
prebs Skrevet 17. desember 2008 #11 Skrevet 17. desember 2008 Men nå må de jo jaggu følge opp på neste barn! Djengis Kahn, Napoleon Bonaparte, Stalin etc. Og hva kan en jente hete?
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #12 Skrevet 17. desember 2008 Dette er skremmende! De kan gjerne si de ikke er rasistiske, men jeg tror resten av verden mener noe annet! Fy f... Noen grenser MÅ det faktisk være. Jeg tør ikke tenke på hvilke verdier den gutten blir oppdratt med...
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #14 Skrevet 17. desember 2008 Stakkars unge....det er min eneste kommentar...å komme til verden og i hende hos så totalt egoistiske og teite foreldre....navnet skjemmer ingen sies det, men her har vi beviset på det motsatte.
Gjest Skrevet 17. desember 2008 #16 Skrevet 17. desember 2008 Småsøstrene heter JoyceLynn Aryan Nation og Honszlynn Hinler Jeannie!
cherry coke Skrevet 17. desember 2008 #18 Skrevet 17. desember 2008 Herregud! Om de synes navnet er så pent, kunne e vel kutta ut Hitler? Lille søte gutten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå