Gå til innhold

Mannen min er så utrolig lat!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så lat at han knapt orker å ha sex. det er alltid jeg som må forføre for at det skal bli noe.

Når jeg spør om hjelp til noe, f.eks småting som bør gjøres med en gang eller enkelt husarbeid når jeg er syk, så sier han ja, men sitter gjerne timesvis før det blir gjort, hvis det i det hele tatt blir gjort. Spør jeg mer enn en gang, blir han sur og påstår det er kommando eller mas. Dette gjelder til og med stell av barnet vårt, som alt selvsagt er opp til meg når det gjelder å holde rutiner og tørr bleie.

Flere som har det sånn?? Blir snart sprøøøøøø her!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også nevne at nå som jeg har vært skikkelig syk og sengeliggende, så forfaller hjemmet vårt..Kjøkkenet stinker, og jeg må gå å rydde selv om helsa overhodet ikke tillater det,fordi jeg orker ikke leve i et rottereir :(

Skrevet

Og ette visste du ikke FØR dere flyttet sammen (se på hvordan han bor) eller FØR dere fikk barn sammen? Er så lei av gnål fra jenter som klager på gubben. Det er nesten UMULIG å forandre på hvordan folks innstilling til livet er, og tro meg det hjelper IKKE å få barn med de. Nei, skyld deg selv som har fått barn med en slik udugeligt mannfolk, har dere en sønn så blir han nok heelt lik, når han ser hvordan far behandler mor, og mor som finner seg i det.... Som man reder så får man ligge...

Skrevet

Forstår at du blir sprø jeg HI .

Har selv en mann som er utrooolig bedagelig av seg, og han inrømmer det selv. Men han er allikevel ikke vond å be om noe, og blir aldri sint eller sur om jeg spør 2 ganger...så jeg har det vel ikke likt som deg, men skjønner deg for det.

Som man reder ligger man ?? Det er vel ikke akkurat sånn at man kalkulerer hvor mye husarbeid mannen gjør når man er nyforelsket !!

Skrevet

Anonym1329: Da vi flytta sammen var han den ryddigste og mest strukturerte mannen jeg hadde møtt. Det har kommet med årene. Men ærlig talt du, han kan vel være en fantastisk person utover det jeg skriver her,og ja,det ER han. Han er superinteligent, handyman så til de grader når han først setter i gang med noe, og han har en fantastisk personlighet. Jeg kunne ikke tenkt meg andre enn ham. Men gud, så godt det er å få sluppet ut frustrasjon ved å dele den med andre!! Alle har feil, og dette er da et forum hvor man kan få dele sånt! Du får ligge unna disse tåpelige innleggene,istedet for å hetse.

HI

Skrevet

En forandring fra å være verdens mest ryddig person til å bli en slubbert og en latsabb er en så stor personlighetsforandring at det er et tegn på psykisk sykdom.

Skrevet

Anonym1336: Jo,han vet godt om det selv. Av og til tar han seg sammen,men det glir alltid tilbake:p Han er rettog slett skikkelig bedagelig,og slett ingen drittsekk,som anonym over her tydeligvis antok.. han er skikkelig i sin egen verden når han sitter påpcen,leser eller ser på tv,og vil helst gjøre ferdig sin greie før han gjør noe annet:p ellers er han verdens beste, elskligstemann :)

Skrevet

Eller slutten på ungkarstilværelsen med allverdens til fylt med ingenting og ei dame som gjør husarbeidet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...